Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på blogindlæg søges!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 30. Nov 07
Indlæg ialt: 250
Fra  Deducta Search Skrevet kl. 17:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Kunne rigtig godt tænke mig at blive bedre til at skrive gode blogindlæg. Og det kan du måske hjælpe mig med.

Smid lidt feedback på mit første store blogindlæg:

Boganmeldelse: 'Det muliges kraft' - En bog der blandt andet handler om at vi skal Slippe kontrollen, slip fortiden, slip fremtiden og oplev mulighederne ved at leve i nuet. Læs indlægget her og smid lidt feedback.

På forhånd tusind tak

Ha' en rigtig god mandag aften - og god fornøjelse med læsningen. Jeg håber i også får noget ud af det!

Head of SEO & Owned Media i Group M | Blogger om SEO, e-handel, online marketing, content marketing og sociale medier.

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 17:48

Hej Nikolaj

Jeg må indrømme jeg stod af efter der, få linjer nede i teksten, kom et affiliate link med "Køb bogen billigt her"..... Det kan måske virke som et flabet svar, men det er i det mindste ærligt..... og jeg tror mange læsere har det på samme måde.

Reklamer og affiliate links er blevet en accepteret del af det, at bevæge sig rundt på nettet. Men der er alligevel grænser for hvor meget brugerne vil tillade den slags, at komme i vejen for det reelle indhold. Og i vejen synes jeg i den grad dit link kommer for indholdet. Havde det bare været halvejs eller endnu bedre, umiddelbart efter selve indholde, så havde det ikke rør mig det mindste..... Var anmeldelsen god ville jeg endda være købevillig.... Men efter et par linjer? Næ nej kammerat :)

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Fra København
Tilmeldt 30. Nov 07
Fra  Deducta Search Skrevet kl. 17:50

Fama:

Hej Nikolaj

Jeg må indrømme jeg stod af efter der, få linjer nede i teksten, kom et affiliate link med "Køb bogen billigt her"..... Det kan måske virke som et flabet svar, men det er i det mindste ærligt..... og jeg tror mange læsere har det på samme måde.

Reklamer og affiliate links er blevet en accepteret del af det, at bevæge sig rundt på nettet. Men der er alligevel grænser for hvor meget brugerne vil tillade den slags, at komme i vejen for det reelle indhold. Og i vejen synes jeg i den grad dit link kommer for indholdet. Havde det bare været halvejs eller endnu bedre, umiddelbart efter selve indholde, så havde det ikke rør mig det mindste..... Var anmeldelsen god ville jeg endda være købevillig.... Men efter et par linjer? Næ nej kammerat :)

Jamen det er super du siger det! - jeg rykker det straks længere ned. Kan sagtens følge din pointe

Selve bloggen er heller ikke ment som et affiliate site. tænkte blot det kunne være sjovt at prøve at se og undersøge hvad der skete :)

Tak for feed!

Head of SEO & Owned Media i Group M | Blogger om SEO, e-handel, online marketing, content marketing og sociale medier.

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 17:52

Lad mig lige tilføje.... Jeg forbarmede mig naturligvis (lidt) og skimmede resten af teksten.... Det er bestemt velskrevet. Det er måske en anelse langt, hvilket nok sætter lidt høje forventninger til dine brugere, her i opstartsfasen.

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Fra København
Tilmeldt 30. Nov 07
Fra  Deducta Search Skrevet kl. 18:21

Jamen tror igen du har ret, dog er jeg lidt i et dilemma her, da jeg ikke rigtig følte det kunne gøres meget kortere.

Men kan måske fremadrettet godt arbejde med at skrive mere kortfattet og præcist formuleret.

Det skal lige siges at især denne anmeldelse også er skrevet med det simple henblik at jeg får mere ud af bogen, da det tvinger mig til at vurdere hovedpunkterne, arbejde med dem og skrive dem ned - ergo lærer jeg dem bedre.

Og ved denne bog var der simpelthen så mange punkter at det fyldte en hel del ekstra.

Faldt lige over dette blogindlæg om skrivestil - meget spændende

Slettede helt den øverste affiliate reklame så der nu kun er en i bunden. Tak for din øjenåbner Fama ;)

Fra København
Tilmeldt 30. Nov 07
Fra  Deducta Search Skrevet kl. 11:03

Af hvad jeg kan forstå på google analytics, lidt venner samt fra dig Fama så er indlægget simpelthen for langt og for uoverskueligt.

Er der nogen, der har et par forslag til at optimere indlægget således at folk læser det og får noget ud af det?

Mere fangene overskrift måske? flere overskrifter? større afstand mellem paragrafere  eller andet?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)