Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad gør du normalt når du skal finde en håndværker??

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 11:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Ville gerne høre lidt om hvad du normalt gør når du står og mangler en håndværker.

Bruger du dit eget netværk, eller søger du på nettet via google eller sider a la byggestart, eller via helt andre kanaler?

Vil meget gerne have lidt info om hvad du normalt gør, så hvis du har 2 minutter i overskud - så skriv gerne om dine egne erfaringer og måder og gøre tingene på.

På forhånd tak.

Bendtsen

Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 13:32

Jeg bruger først og fremmest vores netværk. Hvis ikke jeg finder en person der, spørger jeg her på Amino. Jeg har fået flere gode anbefalinger, f.eks. på flyttefirma, tæpperensning osv. fra Aminoer. Hvis ingen af disse ting virker, vil jeg søge på Google, men jeg bruger ikke Byggestart eller tilsvarende sider.

Dbh
Anette

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 17:35

Jeg kigger først blandt mine kunder.
Hvis de har kunnet bruge mig, kan jeg vel også bruge dem.
Måske er opgaven så specifik, at jeg VED, hvem der er bedst til det.
Sidst jeg fik en "ny" håndværker i huset, var det på baggrund af et stykke arbejde, han havde lavet for min far.

Så hos mig er det personlige netværk nr. 1.

mvh Hans

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 19:02
Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 813
Skrevet kl. 19:08

Skal du bruge en håndværker?

Hvis det er en mure du skal bruge syens jeg du skal vælge ham hære: http://murerogmaler.dk/

Han er en god murer og maler i sønderjyland :)

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 19:48

Hej Mike

Nej jeg skal ikke bruge nogle håndværkere - jeg ville blot høre jeres mening om hvordan folk finder deres håndværker - jeg ved mund til mund er den bedste vej frem og dette er også her vi selv har fået flest opgaver indtil videre, men ud over dette, hvor søger folk så henne?

Jeg har selv startet en entreprise virksomhed og vi har lavet en midlertidig side www.mlb-entrepriser.dk , nyt design kommer snarest. Vi er allerede i fuld gang, og vi arbejder pt. med billed materialerne og de første referencer, men man vil selvfølgelig gerne have mere og lave, så derfor er jeg lidt nysgerrig og vil meget gerne høre flere personer og deres erfaringer.

Håber og høre fra nogle flere.

Bendtsen

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 20:00

Hey

Jeg bruger først og fremmest mit netværk, finder jeg ikke en jeg skal bruge der, så søger jeg på dgs.dk, hvor jeg typisk bruger find nærmeste, eller søger i postnummer. Man finder det som regel der. Jeg har prøvet på Google, men synes det er de færeste håndværkere som gør noget rigtig ud af deres hjemmesider og derfor vil jeg komme til at fravælge en del allerede der hvis hjemmesiden ikke ser professionel ud.

Men det kommer selvfølgelig an på om jeg finder det jeg skal bruge de 2 første steder, gør jeg ikke det bliver jeg nød til at bruge Google. Dog skal det siges at det kommer an på hummøret hvad jeg gør først, for nogen gange når DGS kører rigtig langsomt hvilket den gør tit, så bruger jeg Google.

MVH Kim

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 20:02

Ca. 95% af mine kunder/henvendelser kommer pt. via google.

For 2 år siden var det over halvdelen af kunderne der var reference kunder, men der var også rift om håndværkerne, så der havde folk tid til at forhører sig omkring.

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 20:15

Bendtsen:

Hej Mike

Nej jeg skal ikke bruge nogle håndværkere - jeg ville blot høre jeres mening om hvordan folk finder deres håndværker - jeg ved mund til mund -Wink ja eller mund til øre,  - det første kan blive en større omgang kysseri -  er den bedste vej frem og dette er også her vi selv har fået flest opgaver indtil videre, men ud over dette, hvor søger folk så henne?

Jeg har selv startet en entreprise virksomhed og vi har lavet en midlertidig side www.mlb-entrepriser.dk , nyt design kommer snarest. Vi er allerede i fuld gang, og vi arbejder pt. med billed materialerne og de første referencer, men man vil selvfølgelig gerne have mere og lave, så derfor er jeg lidt nysgerrig og vil meget gerne høre flere personer og deres erfaringer.

Håber og høre fra nogle flere.

Bendtsen

Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 1458
Fra  Kaffes Skrevet kl. 20:19
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Først og fremmest i mit netværk eller på anbefaling fra en i mit netværk.

Kan jeg ikke finde nogen i mit personlige netværk  ja så søger jeg på Amino - den anden vej kan også forekomme ;-)

De bedste kaffe hilsner
Søren

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)