Tak for jeres svar - det beviser bare hvor vigtigt personligt netværk reelt er - ikke kun hvis man skal finde håndværker, men i det hele taget.
Men hvis der er nogen der står og mangler en håndværker, eller et sjak til nedrivningsopgaver osv. og ikke har nogen i ens eget personlige netværk, så er i meget velkomne til at kontakte os www.mlb-entrepriser.dk , så vil du med garanti have en og anbefale til dit netværk i fremtiden.
Fortsat god dag til alle.
Bendtsen
PS: Flere personlige erfaringer og måder du gør tingene på er selvfølgelig stadig velkommen her i tråden, også så vi kan finde ud af den mest optimale måde og få bredt vores budskab på :)
Jeg har en god ven der er tømre. Så ham spørger jeg hver gang - og selv om det er anden form for håndværk jeg skal bruge, idet han har et godt netværk. Vil hellere have nogle en fagmand anbefaler i stedet for en jeg selv finder frem til...
/Flemming
For A Fact Strategi og Rådgivning baseret på fakta!
Men hvis der er nogen der står og mangler en håndværker, eller et sjak til nedrivningsopgaver osv. og ikke har nogen i ens eget personlige netværk, så er i meget velkomne til at kontakte os www.mlb-entrepriser.dk , så vil du med garanti have en og anbefale til dit netværk i fremtiden.
Kom lige i tanke om et netværk jeg hørte om for et par dage siden.
BNI Der er blandt andet en malermester der fortæller om hvordan han fik en ordre på 960.000 kr. Så måske det kunne være noget for jer??
Blot et forslag /Flemming
Tak for linket, men jeg må nu sige at jeg synes det er lidt vildt og smide 8000 kr. efter en netværks gruppe - er sikker på de sikkert taler sandt omkring deres medlemmers succes, men så er der mange andre lidt mere kendte (for forbrugeren) hjemmesider hvor vi hellere vil ligge.
Men ellers tak for informationen, andre input er meget velkomne :)
Tak for linket, men jeg må nu sige at jeg synes det er lidt vildt og smide 8000 kr. efter en netværks gruppe - er sikker på de sikkert taler sandt omkring deres medlemmers succes, men så er der mange andre lidt mere kendte (for forbrugeren) hjemmesider hvor vi hellere vil ligge.
Helt enig! Dog fik jeg det introduceret fra en kollega i mit nuværende firma og jeg tror vi selv prøver det af. Man kan komme gratis til et par møder, inden man bestemmer om det er noget for en.
Hvis vi beslutter at betale kan jeg jo vende tilbage og give dig en feedback om det er pengene værd!
/Flemming
Det siger fordi en håndværker skal ind i dit hjem - måske endda mens du ikke er hjemme - og lave noget i dit hjem, som du skal leve med efterfølgende. Derfor er der en række ting som skal være på plads, når du vælger håndværker. En håndværker skal levere et stykke arbejde i den aftalte kvalitet, til den aftalte pris inden for den aftalte tid. Derfor er det vigtigt at du har tillidtil håndværkeren - og hans sjak.
Når det handler om tillid - så brug netværk. Du kan ikke skabe tillid med portaler, landingpages el.lign. Det er noget af en påstand - det ved jeg - men jeg tror ikke på man kan vække nok tillid via et website.
Min erfaring, efter totalrenovering af hus er (10 måneder og en entreprenørkonkurs), at ved at bruge netværket er man oftest sikker på at få et sjak som opfylder det man selv forventer.
Jeg kan ikke være mere enig med dig i at tillid er noget af det vigtigste, ved valget af en håndværker, eller hvilken som helst anden person du skal lukke ind i dit hjem, også når du ikke selv er hjemme, med udlevering af nøgler mv.
Jeg ved jo også selv, og kan mærke selv at de opgaver vi indtil nu har fået er 95% fra vores netværk og samarbejds partnere, men derfor kunne jeg med denne debat godt tænke mig og finde ud af hvor de sidste 5% ligger.
Der var en tidligere der skrev at 90% af hans opgave pt. kommer via nettet - synes det lyder vildt, men omvendt ret interessant, netop fordi mange håndværkere enten ikke har eller ikke prioriterer nettet særlig højt.
Men kun dejlig med en god debat herinde - så kan jeg danne mig et godt indtryk af, hvor vi evt. skal sætte ind med evt. markedsføring på nettet mv.
Tak for indlægget - må jeg spørger dig hvordan du så efterfølgende vælger netop den håndværker du vil bruge - er det kemien/mavefornemmelsen efter første møde, proffesionalisme mv. - har ikke skrevet pris, da jeg ved for mange er denne en rigtig stor faktor.