Hej Amino’er Jeg er 17 år og skal til at starte på HG. Min Problemstilling er jeg ikke ved, hvordan jeg for min drivkræft frem. Jeg driver pt. en webshop (Superstyle.dk) giver måske 500-1000 i overskud per måned når det går godt, men der er meget arbejde i forhold til afkast. Fakta om shoppen: Har eksisteret siden marts 2009 og var i starten et hobby projekt, men ville gerne have det blev til lidt mere end bare det. Har lige købt nyt design til shoppen(lige lidt grafiske fejl der skal rettes til) Shoppen har solgt voks, men er ved at kun gå over til at sælge accessories da der er flere penge i det(voks mangler jeg også leverandør osv. til) Har 5-7.000 til at ligge i shoppen hvis det er pengene værd. F.eks. kunne det investeres i Pbs aftale og bruges nogle flere penge på marketing Men overvejer at droppe virksomhed og så få et fritidsjob et eller andet sted da jeg kan se flere penge i det. Min drivkræft vil altid være meget bedre hvis der er penge i det. PS. Ville meget gerne lære en del om online markedsføring så jeg kan tjene penge den vej ved at gøre det for andre, men det kræver jo at jeg kan det først. Mine forslag: Sælge shoppen, gå ud og finde et job og lave lidt iværksætteri om aften. Sælge shoppen og satse på noget affiliate marketing samtidig med at jeg lære noget om markedsføring andre steder. Beholde shoppen evt. forbedre med mere faste vare og større udvalgt, PBS aftale, købe e-pusher, evt. andre bøger og investere penge i seo og linkbulding. ps. Har kun 5-7000,- til denne opgave. Hvad skal jeg gøre? Nogle med et godt råd så hjælp mig! Mvh Lasse |
lave det der giver flest gode oplevelser og det du brænder mest for, vis du ikke gider webshoppen og lægge energi i for alt næsten man starter med som iværksætter de første år giver normalt lidt underskud med på langt sigt skulle det gerne give overskud ,
vis kun tænkes på penge nu og her og ikke gider tage chancen at det begynder om nogle år rigtigt meget begynder at tjene penge ind , ville jeg lave et normalt lønmodtager arbejde
for at starte som iværksætter er hårdt med du kan også ramme en succes om nogle år