Ellers kommer det jo an på, hvilket community du vil lave. Skal det være et debatforum eller et socialt netværk ligesom Facebook?
Jeg vil sige, at skal man lave noget med udsigt til succes, så skal det laves fra bunden af. Jeg vil foreslå dig at styre udenom de færdige løsninger, og kontakte nogle, som kan hjælpe dig med at bygge et site op fra bunden - og som også kan hjælpe dig med udvidelser senere hen. Du kan evt. indgå et samarbejde med nogle, som har den tekniske viden. Smid en opgave op på Freelancer fx.
Du må have en tanke omkring dit projekt. Skriv alt ned og jeg mener ALT, hver en deltalje om hvilke funktioner du godt kunne tænke dig. Tag herefter kontakt, evt. på amino freelancer og få nogle tilbud ind på, hvad det koster at lave det.
Sportmonda.dk - Holdsæt med tryk til fodbold og andre holdssportsgrene
Der findes billige løsninger, og skam også gratis løsninger. Men skal det være seriøst, skal du helt sikkert selv være med fra starten, og få det lavet af nogle som er dygtige.
Du skal ikke være bange for et investere i din idé - det er ofte det, som gør at du får succes og en eventuel indtjening i sidste ende.