Hello Aminos. Jeg har googlet og googlet - blot for at finde ud af at jeg stadig er ret forvirret. Så er det jo godt at jeg har amino til at hjælpe mig Jeg prøver at finde hoved og hale i økonomien ved køb af kombineret bolig/erhvervsejendomme. Det er ikke så let skal jeg hilse og sige. Er der en kyndig der vil kigge på nedenstående og fortælle om det er korrekt forstået? Vi har kig på en kombineret bolig/erhvervsejendom. 143kvm bolig og 350kvm erhverv (primært lager) Ejendommen har en værdi af 2,1 millioner. Vi ønsker at købe ejendommen i privat regi og leje erhvervsdelen ud til firmaet. Lejen bliver kr. 8000 om måneden (erhvervsdelen har iflg sælger tidligere været lejet ud til lidt mere end dette beløb) JEg ved at der er forskellige måder at regne på indtægter/udgifter, men den ene er (så vidt jeg har forstået): 1) Vi har et bundfradrag på 1,33% af ejendomsværdien. 1,33% af 2,1mil er 27.930 Tusindkroner spørgsmålet er så: ER OVENSTÅENDE korrekt forstået???? På forhånd mange tak for hjælpen Hilsen Morten |
Holder alle regnskabs aminoer mon weekend??