Nu meldte jeg så dramatisk ud at jeg ikke ville bruge Amino mere, så jeg synes det er passende at jeg melder tilbage om hvorfor jeg så er tilbage. For det første blev jeg glad for at se at en hvis person blev irettesat af Amino Crew, fordi jeg bliver virkelig pisse sur når jeg ser de store være onde mod de små. Og det bliver så mit sidste ord i den sag, jeg har nu tiltro til at Amino selv kan løfte den opgave. Der udover er funktionen om at fjerne en bruger jo også blevet tilføjet, så den bruger jeg nu. Det vigtigste for mig er dog, at ekspertbloggene er blevet pimpet i DEN grad. Jeg har længe savnet at Amino blev taget til et endnu højere fagligt og kreativt niveau, men har ikke villet give udtryk for det, da det nemt bare kan lyde arrogant. Jeg kom egentlig kun til Amino for at lære om SEO, og der har jeg en god basisviden nu, og resten køber jeg mig til, så det sidste lange stykke tid, stod den mest på chit chat, og ikke så meget business. Efter at ekspertbloggene bliver taget et niveau højere op, er der mere for mig nu. Så tak for det Martin, jeg kan høre på dit højt gearede videoindlæg på thorborg.tv, at du virkelig har brændt for den idè. Og det er der god grund til. God weekend :-) |
Velkommen tilbage Jimi. :)
Mvh. Rune.