Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

.. så er jeg her igen

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 20:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,1 stjerner givet af 14 person

Nu meldte jeg så dramatisk ud at jeg ikke ville bruge Amino mere, så jeg synes det er passende at jeg melder tilbage om hvorfor jeg så er tilbage.

For det første blev jeg glad for at se at en hvis person blev irettesat af Amino Crew, fordi jeg bliver virkelig pisse sur når jeg ser de store være onde mod de små. Og det bliver så mit sidste ord i den sag, jeg har nu tiltro til at Amino selv kan løfte den opgave. Der udover er funktionen om at fjerne en bruger jo også blevet tilføjet, så den bruger jeg nu.

Det vigtigste for mig er dog, at ekspertbloggene er blevet pimpet i DEN grad. Jeg har længe savnet at Amino blev taget til et endnu højere fagligt og kreativt niveau, men har ikke villet give udtryk for det, da det nemt bare kan lyde arrogant. Jeg kom egentlig kun til Amino for at lære om SEO, og der har jeg en god basisviden nu, og resten køber jeg mig til, så det sidste lange stykke tid, stod den mest på chit chat, og ikke så meget business.

Efter at ekspertbloggene bliver taget et niveau højere op, er der mere for mig nu. Så tak for det Martin, jeg kan høre på dit højt gearede videoindlæg på thorborg.tv, at du virkelig har brændt for den idè. Og det er der god grund til.

God weekend :-)

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra Sjælland
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 21:27
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Velkommen tilbage Jimi. :)

Mvh. Rune.

Tilføj mig på Twitter

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 21:31
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Velkommen tilbage min ven :-) 

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 21:41
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Hvor er det dejligt at se dig igen, velkommen tilbage Jimi :-)
Og ja, jeg arbejder røven ud af bukserne med ekspertblogs for tiden!

Dbh Martin

Tilmeldt 26. Mar 09
Indlæg ialt: 964
Skrevet kl. 21:54

Velkommen tilbage Jimi.

Du fortjener lige en video Wink

mvh

Jan

Tilmeldt 7. Aug 05
Indlæg ialt: 415
Skrevet kl. 21:58

Uanset hvad der er sket, er jeg glad for at du er tilbage Yes

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 22:32

Tak allesammen :-)

Og tak til Jonathan Hansen for at tilbyde gratis at hjælpe mig med SEO i en mail :-) Jeg sætter nu snart Frank Hellerup Madsen til at give en af mine sider et servicetjek. Men hvis du mener du kan lave et bedre job end ham, gratis, er du meget velkommen :-)

Joke til side. Tak for hjælpen Jonathan. Jeg er nu selv ret stabil til det der SEO, men der er jo altid nogen der er bedre. Frank blev valgt da han har været så superflink og hjælpsom herinde. Ellers havde det været Rosenstand eller Mikkel på en tæt andenplads.

Nu vil jeg se Ricky Gervais standup på TV2 Zulu, starter nu

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 22:36

Velkommen tilbage Big Smile

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:18

Velkomme tilbage vi er mange der kan takke amino.dk for de gode SEO råd mv.Smile

jeg må erkende jeg skylder amino.dk både godt ondt i starten var så dum at man ikke kunne finde ud ad hvem ville hjælpe hjemmeside og alt gik i vasken .

Efter at have lært at både følge debatters gode råd står jeg stærkere end nogensinde , da man lære af sine dumheder og vi har vel alle været lidt trætte i en på et tidspunkt .

Nu har jeg lært at det ikke går længere tid end 5-6 minutter at installere en wordpress hjemmesiden, da det bare er at ligge filerne på sin computer og download et program og det behøver ikke koste 500 kr. kan jo blive dyrt vis haves over 100 domæner , det kan takke de gode amino.dk bruger

de gode SEO råd der gav første pladsen på google for mig på alle søgeord , kan jeg takke de gode råd fra gode amino.dk bruger

i alt kan jeg takke amino.dk for har jeg et af Danmarks førende erotisk hjemmesider , da jeg ikke havde opnået alle de suveræne første pladser på næste alle søgeord i min strip branche uden de gode råde fra gode amino.dk bruger

jeg håber ekspert bloggene bliver ved at give de gode råd , jeg ser frem til en endnu bedre fremtid Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 1458
Fra  Kaffes Skrevet kl. 23:27

Okay den var ny og jeg syntes godt nok jeg har se mange sjove drama tråde på Amino.

Men jeg er helt enig med Jimi ang. Amino blogs. SUPER GÅET af Amino og stor tak for Aminos nye tiltag med ekspertbloggerne - nu er der virkelig meget at komme efter!

Det er så fedt at se Aminoer der gider at øse af deres viden og ikke mindst se hvilken kvalitet og det store stykke arbejde der bliver lagt i mange af de nye blogs vel og mærke uden at det hele bliver pakket ind i reklamer.

Jeg vil helt klart gå efter Amino Ekspert bloggerne, når jeg skal finde leverandører.

- og lige om lidt skal jeg vist have kontaktet en sikkerhedsekspert ang. en brandslukker til vores risteri - heldigt at der er en ekspertblogger indenfor det felt  ;-)

De bedste kaffe hilsner
Søren

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)