Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Afhøvling af gulv.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 5. Jun 08
Indlæg ialt: 755
Skrevet kl. 19:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Folkens,

Jeg står om nogle uger med en "ny" lejlighed, som man vidst godt kan kalde et håndværkertilbudBig Smile

Langt det meste ordner kæresten og jeg selv, men gulvene skal jeg have hjælp til. Sidder der nogen derude, der  kan anbefale en gulvman eller er du selv gulvman? Jeg vil gerne have arbejdet udført så billigt som muligt, men arbejdet skal selvfølgelig være pænt.

Mvh

Nis Jensen

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 20:13

Nis Rønlund Jensen:

Hej Folkens,

Jeg står om nogle uger med en "ny" lejlighed, som man vidst godt kan kalde et håndværkertilbudBig Smile

Langt det meste ordner kæresten og jeg selv, men gulvene skal jeg have hjælp til. Sidder der nogen derude, der  kan anbefale en gulvman eller er du selv gulvman? Jeg vil gerne have arbejdet udført så billigt som muligt, men arbejdet skal selvfølgelig være pænt.Wink WinkIdeaJa selvfølgelig - det er der vist ikke noget nyt i. Du kunne jo også sørge herinde, f.eks. på grupper (håndværkere - håndværkerteam m.m.). Nu påstår du at du også er god til online markedsføreing. Det kunne så være at der var en "gulvmand" der ikke var det. Så kunne du og vedkommende måske "bytte" ydelser. Du kunne måske også være lidt mere informativ omkring opgavebeskrivelse. Det vil flere nok også sætte pris på.

Håber du får ordnet dine gulve. Nu er afhølvning en skrap ting. En "kraftig" guvlslibning kan nok klare det, f.eks. startede med korn 16 og tilsidst afslutte med en netafslibning. 

Mvh

Nis Jensen

Ib Abildgaard

RÅD & MAL

www.raad-mal.dk

Fra København
Tilmeldt 5. Jun 08
Indlæg ialt: 755
Skrevet kl. 20:29

Hej Ib,

Gulvene skal både have afhøvling og slibning, de er gamle og med tiden er de blevet ret ujævne, men de er aldrig blevet slebet, så der er masser tilbage at afhøvle.

Jeg har søgt på Amino efter folk med de evner jeg søger, men er ikke rigtig stødt på noget. Hvis du har fundet en gulvmand herinde så må du da gerne smide et link.

Og hvis der er en der kunne være interesseret i, at bytte service kunne det nok også være interessant.

Nis

Fra Maribo
Tilmeldt 29. Mar 10
Indlæg ialt: 356
Skrevet kl. 20:49

Hvor finder i de grupper i taler om ?

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 22:20
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)