Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Private beskeder!

Side 4 ud af 5 (43 indlæg)
Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 10:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jimmy Carlsen:
Og nu er vi færdige med at vende den internt... og også færdig med at vende listen om Smile

Kan i så ikke sørge for at skrive området kommer samme sted hen ellers giver det ingen mening ?

/allan

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 09:32

Jeg bumper lige denne tråd og håber en moderator ser den

Det giver jo ingen mening det i har lavet .... hvis ikke det skrivefelt er med !!

/allan

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 09:56

DesignYOU:

Jeg bumper lige denne tråd og håber en moderator ser den

Det giver jo ingen mening det i har lavet .... hvis ikke det skrivefelt er med !!

/allan

Ja ja, ro på nu.... Prøv at kig lidt tilbage i tråden - de er opmærksomme på det og vil "vende det internt".... Rom bliver ikke destilleret på en dag, så keep your pants on Big Smile

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 10:03

Fama:
Rom bliver ikke destilleret på en dag, så keep your pants on Big Smile

Enig  Smile meen når man nu laver det ene kunne man jo lige så godt lave det andet, nu man har fingrene i krukken, jeg spurte Jacob til det i en anden tråd og fik ingen svare derfor denne bump..

Læner sig tilbage og sætter knappen på ro på Big Smile

/allan

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 10:14

DesignYOU:
Læner sig tilbage og sætter knappen på ro på Big Smile

Hæ hæ - godt at høre... Vi kan ikke have du går rundt og får stress Big Smile

Men som sagt.... De er vist klar over det..... og denne feature er nok lidt mere kompliceret end at ændre rækkefølgen - det er vel dybest set bare noget med der skal ændres et asc til et desc et eller andet sted.... At ændre i input-metoden er nok lidt mere kompliceret..... så det er nok ikke fordi de har glemt os, der ikke er sket noget endnu :)

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Fra København N
Tilmeldt 3. Mar 08
Indlæg ialt: 1611
Fra  Amino ApS Dinero Skrevet kl. 13:55

Hold da op Allan - du er øm omkring det skrivefelt Stick out tongue

Vi skal nok kigge på det inden længe - ved ikke lige hvornår, men det er på vores to-do...

Jeg er på Facebook, Tumblr og App.net.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15069
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 13:59

Fuuuuuck jeg hader den nye måde!!! Det tager jo 5-10 gange så lang tid, at besvare en PB nu... Huh?

Det lyder meget genialt, men hold kæft hvor er det upraktisk!!! 9 ud af 10 af mine PB er danskstile. Og når man har sendt et par svar frem og tilbage, så tager det jo timer at scrolle frem og tilbage... Fra top til bund og fra bund til top, og så igen fra top til bund, og hvad var spørgsmålet lige, så retur til toppen igen...
SUK SUK SUK!

Jeg hader det allerede vildt meget, og håber vi vender tilbage til det gamle, hvor det kun var et laaaaaangt scroll...

Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 14:02

Fashion-Seller:

Fuuuuuck jeg hader den nye måde!!! Det tager jo 5-10 gange så lang tid, at besvare en PB nu... Huh?

Det lyder meget genialt, men hold kæft hvor er det upraktisk!!! 9 ud af 10 af mine PB er danskstile. Og når man har sendt et par svar frem og tilbage, så tager det jo timer at scrolle frem og tilbage... Fra top til bund og fra bund til top, og så igen fra top til bund, og hvad var spørgsmålet lige, så retur til toppen igen...
SUK SUK SUK!

Jeg hader det allerede vildt meget, og håber vi vender tilbage til det gamle, hvor det kun var et laaaaaangt scroll...

De hurtige af os bruger home / end knapperne på vores tastatur Cool

Fra København N
Tilmeldt 3. Mar 08
Indlæg ialt: 1611
Fra  Amino ApS Dinero Skrevet kl. 14:03

Er det fordi at svarfeltet er i bunden du hader det? For det skal vi nok rykke op.

Eller er det den omvendte kronologiske rækkefølge du hader?

Jeg er på Facebook, Tumblr og App.net.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15069
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 14:05
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jacob Rohde:

Er det fordi at svarfeltet er i bunden du hader det? For det skal vi nok rykke op.

Eller er det den omvendte kronologiske rækkefølge du hader?

Jeg hader at der er lang afstand mellem svarfeltet og den sidst modtagene svar... Så en flytning af svarfeltet ville være genialt... Så betyder det ik så meget, om det er op eller ned... Bare svarfelt og nyeste svar er samlet et sted ;D

Side 4 ud af 5 (43 indlæg)