Genialt! |
Ja lav det såoverskuelig som dialogen i dba elle guloggratis
Ja lav det såoverskuelig som dialogen i dba elle guloggratis |
Ja det er en rigtigt god idé..... I skal bare lige huske på én ting, inden I sætter kulierne igang med at programmere... Svarfeltet skal være i nærheden af det seneste indlæg. Så man ikke skal scrolle alt for meget rundt midt i skriveriet. Fordelen ved den form systemet har i dag er jo, at du har den besked, du svarer på, lige oven over svar-feltet.... Det gør det altså, alt andet lige, nemmere, at svare konkret på indholdet i en privat besked :) |
Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)
Vil du være med?
|
Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.
Det er fordi trådene bliver vist i kronologisk rækkefølge.... Startende med den tråd, hvor der senest er skrevet et indlæg i. Så ved at skrive et nyt indlæg kommer tråden til at ligge øverst i bunken.... Med andre ord har man givet tråden et "bump" op af listen |
Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)
Vil du være med?
|
Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.
Og som bonus info. Bringing Up My Post.. :o) |
Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk
Og nu er vi færdige med at vende den internt... og også færdig med at vende listen om
|
Og den her vil vi også lige vende internt
|
Det ville være fantastisk.... Især nå man svarer på en lidt længere besked, kan det være en kæmpe fordel, at have den i nærheden....
Man kunne måske "bare" hive funktionaliteten over fra debat-delen? Så den besked, man svarer på, bliver hevet med ind i en tekst-editor, hvor den står oven på som et citat-felt..... Ja det har I nok mere styr på.... Det ville ihvertfald bare være rart, hvis man kunne beholde overblikket over hvad det rent faktisk er man svarer på :)
P.S. I mit oprindelige indlæg brugte jeg begrebet "kulier".... Det har jeg sidenhen googlet.... Det viser sig at, ihvertfald på engelsk (coolies), betegner wikipedia det som et "racial slur". Det var altså ikke i den forstand jeg brugte det.... Jeg brugte det bare i den gængse forstand, som noget i stil med "de medarbejdere der laver det hårde arbejde" - bare lige for at få den på plads :) |
Vil du være med?