Super god ide:-) |
nu blev den til virkelighed kan jeg se i mine beskeder
nu blev den til virkelighed kan jeg se i mine beskeder |
.
Hej Jacob. Kan I ikke også lokkes til at overveje en batch funktion, som gør det muligt at vælge xx-antal beskeder og markere dem som 'læst', 'ulæst' etc.? Da I havde overgang fra den gamle platform til den nye blev jeg den heldige ejer af 68 "nye" beskeder. De står fortsat som nye, for jeg orker ikke at skulle åbne dem alle, for at få "ny besked" ikonet væk :-)) Tak! |
Hej, Jeg synes det er et super tiltag at man nu får den nyeste post øverst. Der er dog stadig et mindre irritationsmoment i opbygningen. Når man har læst denne nye post skal man ned i bunden for at svare.. Det ville være rart at man enten flyttede svar feltet til toppen eller også lavede en svar knap - bare en tanke..
|
Så mangler vi enten en knap der tager os til text feltet eller at det kommer i toppen. /allan |
god ide det er der altid i i e-mail , hvor man kan vælge seneste e-mail efter dato frem og tilbage . |
Enig ellers giver det nye tiltag ikke mening ;) /allan
|
Skulle lige til selv at skrive det samme, efter at have svaret på din besked |
Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement
Jeps bare en knap hvor der der står "skriv indlæg" når man klikker kunne der jo slide et fint text area ned ;) De har jo funktionen kørende flere steder ;) /allan |