Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Wordpress og surftown er ikke en god blanding

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Tilmeldt 3. Jul 09
Indlæg ialt: 507
Skrevet kl. 20:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Har jeg da haft tidligere.
Siden kørte fint. Forstår ikke hvor problemet skulle ligge, wordpress burde kunne køre med safemode on. Kun ganske få plugins virker ikke med dette.

Fra Randers
Tilmeldt 18. May 10
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 20:49

Jeg har også et par sider på Surftown og nej det er ikke bare lige til at sætte wordpress op på roden.

Jeg gav op og flyttede en del domæner til meebox og der var jeg hurtigt igang..

Jeg kunne heller ikke bare sætte billeder ind i mine indlæg, så jeg lagde billederne ind på andet domæne og så fik jeg dem på min side den vej igennem..

Nu har meebox flere af mine sider og det virker !

one Click er One click og ikke flere klik og instillinger

Fra Bagsværd
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 358
Skrevet kl. 21:10

Passiv + :

Jeg har også et par sider på Surftown og nej det er ikke bare lige til at sætte wordpress op på roden.

Jeg gav op og flyttede en del domæner til meebox og der var jeg hurtigt igang..

Jeg kunne heller ikke bare sætte billeder ind i mine indlæg, så jeg lagde billederne ind på andet domæne og så fik jeg dem på min side den vej igennem..

Nu har meebox flere af mine sider og det virker !

one Click er One click og ikke flere klik og instillinger

Lige præcis! Det er ikke lige til i forhold til andre webhoteller.

Derudover søger jeg stadig hjælp til mit problem!

Driver www.ebakko.dk hvor vi sælger e cigaretter og tilbehør

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 21:40

Umut Ücler:

Jeg ved ikke lige på stående fod hvordan man får den til at oprette undermapper for billeder efter deres dato.... Men hvis du kan leve uden dem, så er det relativt nemt, at få den til at makke ret.

Først skal du ned i indstillinger og vælge "Medier".... Der skriver du så URL'en til den mappe billederne skal gemmes i under "Gem uploads i denne mappe".... Så skulle du gerne kunne bruge både flash- og browseruploaderen, når laver dine indlæg.

Mappen til dine uploads skal naturligvis også være skrivbar - det klarer du via CHMOD i "Fil manager", fra dit Surftown kontrolpanel...

TILFØJELSE: I og med jeg ikke ved hvordan du får den til at kunne oprette mapper selv (eller om man overhovedet kan dette med Surftown) skal du fjerne hakket i feltet "Organiser mine uploads i måneds- og årsbaserede mapper" under medier.... Så skulle det gerne spille :)

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Fra Bagsværd
Tilmeldt 20. Apr 07
Skrevet kl. 16:38

Fama:

Umut Ücler:

Jeg ved ikke lige på stående fod hvordan man får den til at oprette undermapper for billeder efter deres dato.... Men hvis du kan leve uden dem, så er det relativt nemt, at få den til at makke ret.

Først skal du ned i indstillinger og vælge "Medier".... Der skriver du så URL'en til den mappe billederne skal gemmes i under "Gem uploads i denne mappe".... Så skulle du gerne kunne bruge både flash- og browseruploaderen, når laver dine indlæg.

Mappen til dine uploads skal naturligvis også være skrivbar - det klarer du via CHMOD i "Fil manager", fra dit Surftown kontrolpanel...

TILFØJELSE: I og med jeg ikke ved hvordan du får den til at kunne oprette mapper selv (eller om man overhovedet kan dette med Surftown) skal du fjerne hakket i feltet "Organiser mine uploads i måneds- og årsbaserede mapper" under medier.... Så skulle det gerne spille :)

Nu har jeg prøvet at følge din vejledning, men det virker ikke! Det er #¤%& frusterende!Super Angry

Surftown support kan ikke hjælpe mig, har skrevet med dem, men ingen hjælp at hente der!

Har du et andet bud Fama?

Tilmeldt 22. Apr 10
Skrevet kl. 17:23

Umut Ücler:

Ikke hvis du har indstillet destinationsmappens permissions til 777..... Men nu losser vi lige tråden tilbage i top, så kommer der sikkert en surftown-ekspert forbi :)

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Fra Bagsværd
Tilmeldt 20. Apr 07
Skrevet kl. 17:30

Fama:

Umut Ücler:

Ikke hvis du har indstillet destinationsmappens permissions til 777..... Men nu losser vi lige tråden tilbage i top, så kommer der sikkert en surftown-ekspert forbi :)

Hey, tak for hjælpen! Det lykkedes efter en reinstallering af Wordpress. Nu har jeg bare et andet mindre problem. I Firefox og Internet Explorer er der ingen problemer endnu (af hvad jeg ved), men i safari ser kommentar boksen ikke rigtig ud. Der hvor der står navn, email og website dækker boksen over dét.
Har du en løsning til det? 

Tilmeldt 22. Apr 10
Skrevet kl. 17:49

Umut Ücler:
I Firefox og Internet Explorer er der ingen problemer endnu (af hvad jeg ved), men i safari ser kommentar boksen ikke rigtig ud. Der hvor der står navn, email og website dækker boksen over dét.

Ikke sådan lige på stående fod.... Sidder lige og roder med noget andet, så er lidt blæst i hjernen lige nu :)

Men jeg ved Safari godt kan give problemer i forhold til styling af form-elementer, så prøv at google på det - der må være andre derude med samme problem :)

Ellers prøv dig frem i din css.... Det kan sikkert klares med noget padding...

Vil du være med?

Fra Bagsværd
Tilmeldt 20. Apr 07
Skrevet kl. 21:09

Fama:

Umut Ücler:
I Firefox og Internet Explorer er der ingen problemer endnu (af hvad jeg ved), men i safari ser kommentar boksen ikke rigtig ud. Der hvor der står navn, email og website dækker boksen over dét.

Ikke sådan lige på stående fod.... Sidder lige og roder med noget andet, så er lidt blæst i hjernen lige nu :)

Men jeg ved Safari godt kan give problemer i forhold til styling af form-elementer, så prøv at google på det - der må være andre derude med samme problem :)

Ellers prøv dig frem i din css.... Det kan sikkert klares med noget padding...

Okay, tak for hjælpen!

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 813
Skrevet kl. 21:51

Hej

Jeg har du kørne i wordpress. Dem jeg har:

http://worldofwarcraftnewz.com/products/

http://worldofwarcraftnewz.com/wowblog/ [Den bruger jeg ikke rigtige mere]

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)