Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Wordpress og surftown er ikke en god blanding

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Indlæg ialt: 1693
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 18:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Har i de sidste mange mange år, kørt med Surftown som webhotel, hvilket jeg nu har fundet ud af, har været "spild" af penge. Jeg begyndte for nogle år tilbage at køre med Wordpress som blogsystem, og oplevede sådan set kun problemer bl.a. med CHMOD-rettighederne, samt PHP-memory, hurtig blev opbrugt.

Har nu skiftet til Meebox.net, som Patrick herindefra er ejer af, og det kører perfekt og har rigtig mange muligheder. Har aldrig oplevet langsomme sider, eller nogen former for begrænsninger.

KontorGruppen.dk - Danmarks bedste udvalg i kontorartikler.

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 19:09

Anders Helbo:
Har nu skiftet til Meebox.net, som Patrick herindefra er ejer af, og det kører perfekt og har rigtig mange muligheder. Har aldrig oplevet langsomme sider, eller nogen former for begrænsninger

Det er sjældent det er godt, bare fordi det er stort! og her tænker jeg ikke kun på surftown!

Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Indlæg ialt: 1693
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 22:25

Henrik Nielsen:

Anders Helbo:
Har nu skiftet til Meebox.net, som Patrick herindefra er ejer af, og det kører perfekt og har rigtig mange muligheder. Har aldrig oplevet langsomme sider, eller nogen former for begrænsninger

Det er sjældent det er godt, bare fordi det er stort! og her tænker jeg ikke kun på surftown!

Hej Henrik, lang tid siden. Nej, du har så evig ret. Faktisk, så skiftede jeg fra Surftown, grundet at min PHP-memory blev fyldt, samtidig med CHMOD af mapper til fx NextGen-galleri plugin, ikke virkede optimalt. Men nu kører det altså perfekt.

KontorGruppen.dk - Danmarks bedste udvalg i kontorartikler.

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)