Jeg har aldrig før haft problemer med at installere Wordpress på et webhotel, men Surftown har jeg ikke god erfaring med. Det er simpelthen for besværligt at installere, og på trods af deres "1-click install" er der rent faktisk MANGE flere klik end én!
Nåh nok om det. Mit problem er faktisk at jeg ikke kan uploade billeder når jeg skriver et indlæg, og hvis du prøver at klikke på billedet på forsiden kommer der en fejl. HVORFOR Surftown, hvorfor alt det besvær
Nu hvor i har hørt på mit ynk over Surftown, er der så nogen der kan hjælpe mig med at løse problemet ?
Hehe, er faktisk ret tilfreds med Surftown, kan bare ikke forstå/se hvorfor det skal være så besværligt når det er så nemt andre steder. Selv ved at bruge FileZilla er det besværligt!
Driver www.ebakko.dk hvor vi sælger e cigaretter og tilbehør
Vil så lige påpege, at jeg har haft rigtig meget med Surftown at gøre, og har aldrig haft nogen problemer. Og når jeg har, så har de været hurtige, søde og venlige til at svare. Alt i alt fuldstænding wunderbar til 10 kr./md.
Har aldrig haft de problemer folk snakker om. Mit site køre helt fint også på wordpress. Se selv: Blog om affiliate
Hvis du nu skal have din blog ind på roden af dit domæne, så begynder det at blive tricky!
Det er ikke tricky, Umut. Du skal lave lidt sjov i wp-config.php, ændre det i Wordpress back-enden og flytte Wordpress filerne ud i roden. Easy as pie!