Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bedre end Adsense..!

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Nov 06
Indlæg ialt: 157
Skrevet kl. 10:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvilket niveaue kan man så komme til at arbejde med pr. klik med AdSense?

Google, står vel ikke og råber op om hvilken AdSens reklame der betaler mest pr. klik? Hvordan finder man frem til sådan noget?

Skal du kvitter smøgerne? Danmarks billigste e-cigaret får du hos eQuit.dk

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9737
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 10:34
Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 14:37
Jeg har luret lidt med på PPCWATCH.DK, og jeg er lidt tvivlende over, hvor nøjagtigt man skal betragte tallene?

I december koster f.eks. søgeordet "El radiator" mellem 5,61 og 7,01 kr. pr. klik for at ligge nr. 1-3 iflg. ppcwatch.

Men jeg ved faktuelt, at en gennemsnitlig placering på 2,2 i december kostede 2,83 kr. pr. klik.

Er det vejlende på ppcwatch, eller er der andre faktorer, der spiller ind - f.eks. landing page quality score etc.?

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 22:22
Mads Jensen og jer andre, tak for svarende.

Min sider kommer kun til, at handler om mobiler/abonnementer og andet tilbehør til mobiler, så det skulle ikke være svært for "google" at finde ud af, hvad siden kommer til at handle om.

Det er en siden/ide jeg har arbejdet på i et pr år, så det er ikke noget jeg lige bliver træt af og den bliver heller ikke lavet for, at tjene penge på adsense, men det ville jo være en fin ekstra indkomst.

Grunden til jeg spurgte er, at jeg netop er igang med designet og ville lige vide om jeg skulle tage hensyn til det, men det skal jeg ikke, så det er fint.

På mikkels side ppcwatch.dk, fandt jeg disse priser: CPC (fra-til) 3,58-17,35 under mobiler: http://www.ppcwatch.dk/branche.asp?b=5

Betyder det så, at jeg får 3,58-17,35kr pr klik eller får man en procentsats af det?

Tilmeldt 23. Jan 07
Indlæg ialt: 112
Skrevet kl. 16:38
Hvis PPCWatch er bygget op ligesom https://adwords.google.com/select/KeywordToolExternal, så skal du være heldig hvis du får 50% af beløbet.

Det virker dog som om de bedste annoncer ikke bliver vist på småsider, men kun på gode, veletablerede sites.

Nogle af mine keywords står til $3-4, men hvert klik giver alligevel kun omkring $0,10
(og det på en populær side der har eksisteret i et par år og får 2,500 sidevisninger pr. dag)

Genvejen til en fantastisk blog

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)