Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Affiliate - Et enkelt eller flere områder?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Dec 08
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 15:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle amino'er!

 

Jeg har i noget tid, som så mange andre, gået med tankerne på at prøve krafter med affiliate marketing

Men inden jeg egentlig starter op, kunne jeg godt bruge en smule hjælp. Jeg har "niche" i tankerne hvor jeg iden for det område vil blogge lidt og eventuelt lave nogle guides, som så forhåbentlig kan skabe noget trafik. 

Mit egentlige problem går på, at jeg faktisk har forskellige områder jeg gerne ville lave guides/blogge indenfor. Så jeg har tænkt på om det ikke kunne være en fordel at lave en enkel hjemmeside, hvor man samlede forskellige guides inden for forskellige områder?

 

Der må være andre der har haft samme tanke? 

 

Jeg kunne godt tænke mig at få lidt kritik på ideen, og høre hvad i andre mener om det?

På forhånd tak

 

Jonas Jaco.

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 16:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 11. Dec 08
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 16:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay, det var kort og kontant:)

Kan du evt. udpensle lidt hvad fordelene er ved det? Eller måske nærmere hvad ulemperne er ved at samle det hele på én "guide-side" ?

 

 

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 16:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

jonasjaco:

Okay, det var kort og kontant:)

Kan du evt. udpensle lidt hvad fordelene er ved det? Eller måske nærmere hvad ulemperne er ved at samle det hele på én "guide-side" ?

En åbenlys fordel ved at holde sig til Nicolajs forslag er, at du kan gå efter et keyword domæne. Vil du skrive om fiskegrej kunne et relevant domæne være fiskegrej.dk. På den måde giver du dig selv et forspring i søgemaskinerne.

 

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 16:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har selv haft ideen om at starte en kæmpe database med information og der igennem tjene penge på Affiliate, men jeg har kort erfaret at det kan betale sig at holde sig til et emne pr. website. Det er selvfølgelig billigere bare at have et domæne istedet for 10, men har du 10 forskellige emner søgemaskine optimeret bedre på 10 forskellige domæner end et kan det klar betale sig i den økonomiske ende. 

Held og lykke :-)

Tilmeldt 11. Dec 08
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 16:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Så var der alligevel en som selv havde haft tanken tidligere:)

Men jeg vil prøve at dele det op, så hvert emne kommer på sin egen side.

 

Tak for hjælpen folks!

Fra Chiang Mai. Thailand
Tilmeldt 11. Jul 06
Indlæg ialt: 801
Fra  DennisKjaergaard.com Skrevet kl. 16:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonas

Hvis du holder dig til en niche, så skal du undersøge om der er nok volume til at du kan tjene på det.

Jeg vil anbefale dig at arbejde på flere projekter, på den måde spreder du også risikoen, hvis en af dine sider skulle få problemer af den ene eller anden art.

Jeg har selv kastet mig ud i et affiliate og adsense projekt, som jeg skriver lidt om på min blog. Måske kan du bruge noget eller lærer af mine fejl. Smile

Fra København
Tilmeldt 5. Jun 08
Indlæg ialt: 755
Skrevet kl. 16:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg kan ikke anbefale at kaste sig ud i for meget for hurtigt. Hellere tage et par emner og gøre meget ud af dem. Det hjælper ikke at have 40 sider hvis ikke man har tid til at gøre nogle af den gode.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)