Jo, det er fatisk yderst risikabelt! Jeg tror helt du misforstår hvad det handler om - det er IKKE den kurs du kan se i banken Google bruger. De anvender deres egen omregning, og den vil de ikke oplyse. Så måske er det godt lige nu - lad os bare sig 20% til din fordel, men Google kan ændre det lige præcis når de har lyst til, og gør det, uden at informere dig. Og så kan det hurtigt vende den anden vej - endda uden at du opdager det. Spekulationer uden nogen som helst form for gennemsigtighed kan med rette kaldes yderst risikabelt.
Valutaspekulation er altid risikabelt, men når du ikke engang kender kursen, eller kan se kursudviklen ja så er det absolut yderst risikabelt. Det ville svre til at investere i aktier, uden at kunne få lov til at se kursudviklingen. Det er dumt :)
jojo men nu er mit rekalme buget på google er 3000kr pr mdr. pT. såååå lige om krusen skulle stige så kraftig så går det nok hehe
Jeg forstår bre overhovedet ikke pointen i at investere dine begrænsede budgetter i en spekulativ valutagevinst som du ikke engang har mulighed for at gennemskue fordi Google holder den hemmelig. Det er da for dumt, o noget som eg absolut vil anbefale alle at holde sig fra. Tag i stedet for de 20% du TROR du tjener ved dette her og køb skrabelodder for dem - der kender du da i det mindste dine odds.
Syntes at Mikkel´s argumenter er meget gode. Tror jeg vil oprette min konto i DKK, så kan jeg nok bedre overskue mine udgifter, og skal ikke omregne imellem USD og DKK i forhold til både banken og Google´s kurser.
Tak for alle svar.
www.onlinebooq.dk - Billigt og brugervenligt booking system. Lad dine kunder selv bestille tid - døgnet rundt.
Nej, men jeg hat lige fået et nyt trådløst keyboard, som åbenlyst fungerer ad helvedes til. A, G og J fejler hele tiden. Jeg må nok tilbage til et kablet keyboard - det her får man lange nosser af ... :)
Dato: 16-12-2006 22:44:11 Forfatter: Mikkel deMib > Mikkel, er du lige kommet hjem fra julefrokost?
Nej, men jeg hat lige fået et nyt trådløst keyboard, som åbenlyst fungerer ad helvedes til. A, G og J fejler hele tiden. Jeg må nok tilbage til et kablet keyboard - det her får man lange nosser af ... :)
Jeg gider nu helle ikke at lave det i dollars, det besvære for de "hånd ører" der måske ikke giver noget alligevel...
Sidste år smed jeg ALLE min trådløse keyboards og mus ud! det er noget shit og noget opreklameret. Når man har 5 Pc'er 4 folk, OG det skal VIRKE eller koster det penge/tid - stor set problemer hele tiden med en eller fler- og så bare det batteri helvede som også bryder løs i tide og utide... næææ så heller med kabel :-) så byt lortet hehe