Jeg er på vippen til at oprette min første adwords-konto til mit website, og jeg mener at have læst, at man skal overveje hvilken valuta man opretter sin konto i? Man kan tilsyneladende ikke ændre den igen senere. Noget der taler for at vælge DKK, EUR eller USD ? Jeg har oprettet en Analytics konto allerede... er det muligt at tilknytte den til den Adwords konto jeg har tænkt mig at oprette? På forhånd tak. |
Valg af valuta på Adwords-konto ?
www.onlinebooq.dk - Billigt og brugervenligt booking system. Lad dine kunder selv bestille tid - døgnet rundt.
Min adwords og analytics er tilknyttet den samme googlekonto (mailadresse) og er automatisk sat til at fungere sammen.... |
Tak for dit svar. |
www.onlinebooq.dk - Billigt og brugervenligt booking system. Lad dine kunder selv bestille tid - døgnet rundt.
|
|
|
Ville jo egentlig gerne arbejde i danske kroner, men hvis der virkelig er 20% forskel, så er det da også værd at tage med. Kan da bare ikke forstå at Google´s interne omregning skulle være så langt fra den aktuelle kurs fra bankerne. |
|
yderst risikabelt! er det ikke meget storer ord. Det bliver nok ikke meget højer end de kr. man sætter Google til at bruge pr dag/mdr. :-) og kursen er nu da ikke så dramatisk op og ned. |
Jo, det er fatisk yderst risikabelt! Jeg tror helt du misforstår hvad det handler om - det er IKKE den kurs du kan se i banken Google bruger. De anvender deres egen omregning, og den vil de ikke oplyse. Så måske er det godt lige nu - lad os bare sig 20% til din fordel, men Google kan ændre det lige præcis når de har lyst til, og gør det, uden at informere dig. Og så kan det hurtigt vende den anden vej - endda uden at du opdager det. Spekulationer uden nogen som helst form for gennemsigtighed kan med rette kaldes yderst risikabelt. Valutaspekulation er altid risikabelt, men når du ikke engang kender kursen, eller kan se kursudviklen ja så er det absolut yderst risikabelt. Det ville svre til at investere i aktier, uden at kunne få lov til at se kursudviklingen. Det er dumt :) |