Skal, skal ikke - skald , skald nikke. Tjald, tjald ej fald. Nå, men jeg er lige nu på oppe på seks liter øl og tre gram hash - det er super lækkert - her sidder jeg og er total sej og kreativ - mens i fucking sundhedsfreaks løber rundt i en trædemølle og drikker lunken designervand fra motherfuckers klamme navle som små nyttige trækfugle der skal skide på min mark. Jeg rystede lidt på hånden her til morgen. Der faldt en lille sgu en lille finke af fadet, direkte ned på min iPhone - jeg slikket skærmen ren, ikke en dråbe øl skal gå til spilde. Jeg fik forresten lige en idé på baggrund af den pludselige handling - det er sikkert ikke noget at skrive om, men jeg gør det bare alligevel, for jeg nu sidder jeg jo bare her og har ikke lige andet at give mig til. Nå. Men kan man ikke udvikle en iPhone-app der fungere som en vægt? Altså en iPhone har jo en trykfølsom skærm - så kan man ikke gøre et eller andet smart med at den kan måle / udregne hvor stort presset er på et område, og derved får vægten angivet. Så spørgsmålet er - kan det lade sig gøre at udvikle en sådan en vægt app udfra iPhones trykhedsfølsomhed?
|
Michael Richard Warren Olsen aka Wonderboy:Så spørgsmålet er - kan det lade sig gøre at udvikle en sådan en vægt app udfra iPhones trykhedsfølsomhed?
Det kan du ikke, da skærmen udelukkende detekterer position.
mvh
Jan