Hej Aminoer Så er tiden kommet til jeg skal have solgt ud i mine projekter og derfor kommer VOMA nu til salg Lidt data: Voma er en portal for vognmænd, med tilbud og gode medlemsfordele. Der er lavet lidt affiliateaftaler på siden og et par særaftaler med f.eks Mols Linien og CBB Erhverv Vognmændende får disse tilbud pt. Diesel rabat Arbejdstøj og revisor skal jeg lige have forhørt mig om ønsker at fortsætte samarbejdet ved ny ejer :-) Voma.dk er markedsført på Annoncelisten - Kurerforum - Lastbilmagasinet og lidt fora ude på nettet. VOMA har haft et Callcenter inde over til at lave opsøgende salg og snakke med lidt vognmænd om det spændende koncept.
Lige pt er der 20 vognmænd tilknyttet siden og flere kan nåes med rette tid og seriøsitet :-)
Vi havde i starten lavet en pris på 2999,- pr. år, men dette blev sløjfet og lavet gratis. Meningen med at drive VOMA videre gratis var at få omsætningen ind via vores partnere og affiliate aftaler.
Siden mener jeg har et godt potientale og sikker på med den rette mand ved roret kan der nåes langt..
Vil du/i høre mere så skriv gerne her i tråden, så kan andre også se svarende ;-)
KOM FRISK MED BUD :-)
Lad os køre frem til Fredag kl 12,00 |
Jamen så byder jeg da 100 kr :)