Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dropshipping ??

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Mar 10
Indlæg ialt: 319
Skrevet kl. 18:21
Hvor mange stjerner giver du? :

overvejer og starte nogle dropshipping webshops.

men vil lige høre om der er noget jeg skal være opmærksom på, før jeg går i gang med projektet.

mvh. Martin

MT Grafik, kontakt os over en pm, hvis du mangler grafisk materiale. Altid no cure no pay  

Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 294
Skrevet kl. 19:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Altså man kan ikk bare "klaske" et par webshops sammen, så jeg syntes du skal starte med 1!

En god webshop kræver konstant opdatering, vedligeholdelse og modernisering ligesom en normal butik gør.

Dropshipping er attraktivt da det ikke kræver noget lager, men du er afhængig af en leverandør som måske har et service niveau der ikke lever op til dine forventninger.

Uanset produkt, så sørg for leverandøren er stabil og har styr på  lo*****  det ville være enormt surt at bruge 3-4 måneder på en shop, taste produkter, lave seo osv og så få en kold skulder af din leverandør.

 

 

M  dfdf

Fra Svendborg
Tilmeldt 4. Jun 08
Indlæg ialt: 286
Fra  Greenen.dk og PimpMyHead.dk Skrevet kl. 19:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis det bare var så nemt Wink

Det tager tid at komme igang, og en del leverandører kræver også i starten at man køber lidt ind til eget lager (I vores branche i hvert fald).

Vi har selv et fornuftigt dropshipping samarbejde kørende med 99,9% af vores leverandører, men det samarbejde er kommet ved at vi har vist at vi virkelig kan sælge - og at vi dermed virkelig kan booste leverandørens salg. Det kom ikke fra dag 1.

Men har du et emne du vil arbejde med? Og har du allerede kendskab til markedet og dets leverandører?

 

 

Tilmeldt 4. Mar 10
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 20:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er enig med Greenen.dk. Du skal have styr på dit forretningskoncept. Hvilken varer kan du gøre en forskel med, hvem er dine kunder og hvorfor skal de købe det fra dig? Osv.

Først når du har styr på alt det grundlæggende skal du se på logistikken, herunder om du laver dropshipping eller ej. Dropshipping er når det mest anvendte nu, men du skal have styr på alle de andre ting først.

Tilmeldt 4. Mar 10
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 20:31
Hvor mange stjerner giver du? :

p.s. Hvis du påtænker at banke nogle hurtige sites op med forskellige varer på som du ikke rigtigt kender til, så lad være med at spilde din tid. (Been there, done that..)

Tag det alvorligt - lav en mini-forretningsplan og gør det ordentligt, en ad gangen.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)