Så alle får informationerne med kommer her svar på et spørsmål i PB:
Linkbuilding har jeg lavet ved at plante links i en række forskellige foraer samt blogs med do-follow kommentarer og indhold. Har også meldt siden til et par af de bedste linkkataloger. Der er stadig meget der kan gøres, så resultaterne presses endnu højere op.
Siden har også fået mange organiske links, som var planen fra start.
Jeg ændrer ikke på de forskellige signatur og profillinks jeg har rundt omkring, når siden er overdraget til den nye ejer.
Du kan få overblik over indekserede sider samt ingående links her.
Nyt bud
Der er budt 6.000 + moms over PB - næste bud skal altså overstige dette.
Linkkataloger udgør måske 1 procent af den samlede linkbuilding. Og af disse har jeg nøje udvalgt de mest kvalitetsorienterede kataloger, som DanskeLinks. Tilmeldingerne er med andre ord fuldstændig uden relevans i forhold til sidens videre drift og placeringer i Google.
Jeg ønsker forresten ikke diskussionen om linkkataloger i min salgstråd :-)
Jeg ønsker forresten ikke diskussionen om linkkataloger i min salgstråd :-)
Det kan jeg godt forstå - og budene fra dine PM skal annulleres, da du fornyeligt i en af dine andre auktioner har sagt at du ikke kan overskue budene fra både forum og PM.
Ej det sidste var bare for sjov.
Men generelt syntes jeg at det er rimligt dårlig stil at budene ikke foregår 100% åbent. Jeg forstår godt at nogen bydere vil være anonyme - men til dem der ønsker det på den måde - kan jo bare sende deres bud til mig - så køber jeg det til den pris - og så afregner vi bare bagefter uden eksta omkostninger.
Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?
Det kan jeg godt forstå - og budene fra dine PM skal annulleres, da du fornyeligt i en af dine andre auktioner har sagt at du ikke kan overskue budene fra både forum og PM.
Men generelt syntes jeg at det er rimligt dårlig stil at budene ikke foregår 100% åbent. Jeg forstår godt at nogen bydere vil være anonyme - men til dem der ønsker det på den måde - kan jo bare sende deres bud til mig - så køber jeg det til den pris - og så afregner vi bare bagefter uden eksta omkostninger.
Generelt har jeg samme holdning som dig, men jeg ved der sidder nogen derude som pønser på at lave sniper-bud tæt på auktionens udløb. Det kan jeg ikke gøre noget ved, men jeg opfatter faktisk også bud i PB som sniper-bud, og derfor publicerer jeg dem her.
Jeg er dybest set lige glad med hvem der byder hvad, hvor og hvorfor. Sålænge folk ikke spilder min tid efter auktionens udløb :-)
Hej Michael,
Det var én tråd, det her er en anden ;-)
Generelt har jeg samme holdning som dig, men jeg ved der sidder nogen derude som pønser på at lave sniper-bud tæt på auktionens udløb. Det kan jeg ikke gøre noget ved, men jeg opfatter faktisk også bud i PB som sniper-bud, og derfor publicerer jeg dem her.
Jeg er dybest set lige glad med hvem der byder hvad, hvor og hvorfor. Sålænge folk ikke spilder min tid efter auktionens udløb :-)
Hvorfor egentlig ikke lægge 5 min. til for hvert bud i sidste ende af auktionen? På den måde slipper man for snigbud. Kræver selvfølgelig også at folk byder åbent i tråden.
Det er så let at være bagklog Held og lykke med auktionen
Det er godt at du har den samme holdning som mig. For jeg er har lidt dårlig erfaringer med auktioner der foregår på sådanne måder - er fanme gået glip af nogen gode køb nogen gange - men hvor auktion-opretteren lige pludselig fik et bud i en PM fem sekunder i lukketid.
P.S
Jeg er sgu lidt fuld lige nu ( skal dog lige siges at jeg ikke har lavet nogen bud på auktionen ) - det kan nemlig godt lyde sådan.
Men det var bare et eller andet harme jeg skulle ud med, og så er det faktisk helt tilfældigt at det lidt blev i denne auktion.
Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?