De kører et rigtigt godt tilbud på at få printet Visitkort. Og disse kan også bruges til små reklameflyers som folk lige kan proppe i lommen. Det virker helt genialt. Se evt det her billede. (Der tilfældigvis også er printet hos Vista Print) Så hvis du står og overvejer at benytte dig af deres tilbud, men ikke synes du har det rigtige udseende på dit visitkort/reklameflyer så kontakt mig allerede idag. Jeg er din helt private grafiker og hjælper dig hellere end gerne. Jeg kører lige nu en kampagne på dette, så du kan gøre en fantastisk handel. Normal pris på visitkort design hvor der eksisterer logo 599,00 I de næste 2 dage (men kun i de næste 2 dage) Vil jeg tilbyde dig dit nye visitkort design til en helt fantastisk pris. Man skulle tro at det ville være 499,00... Det ville jo være en fantastisk pris... Men det er ikke 499,00 kr. Det er heller ikke 399,00 Nej man skulle tro at det var løgn når jeg fortæller dig, at i de næste 2 dage, kan du få dine visitkort designet og opsat til VISTA PRINT for den skumle baggyde pris a kun 199,00 DKK !! Der er dog intet skummelt over det, men ja. Det er et godt tilbud. Hvorfor jeg gør det til denne vandvittige pris? Jo ser du, jeg tror på at hvis jeg giver dig en helt fantastisk oplevelse og denne helt fantastiske handel, så får du muligheden for at lære mig at kende og oplever min service - og da jeg lige har flyttet min freelance forretning til det danske marked, vil jeg meget gerne have nogle flere danske kunder. Min kvalitet fejler ingenting. Det gør mine referencer heller ikke. Dem må du gerne se her Og her er hvad mine kunder synes om mine designs Men mit håb er naturligvis at du med denne handel lærer mig at kende og via den gode oplevelse vender tilbage eller refererer mig til kollegaer og venner. På den måde skaber jeg ekstra forretning ved at give dig en god oplevelse og en god handel. - Det er vist det man kalder en WIN-WIN :) Det der står med småt. Jep. Der står altid noget med småt. :) Hvis du gerne vil have dit logo på visitkortet, så skal du blot levere det i en print godkendt kvalitet. Helst i det man kalder vektor format. (Ellers bliver det så gnidret at se på, hvis du gerne vil have mig til at "forstørre" et logo der ikke er lavet til print, med mindre jeg skal rentegne det for dig. Eller for den sags skyld billeder der ikke er i høj nok opløsning, hvis du vil have et billede/photo på) Og der inkluderer ikke design af logo/maskotter eller anden visuel identitet i prisen. Det er udelukkende layout, design og opsætning af eventuel baggrund, buskaber, reklame slogan mm som billedet ovenover. Men spørg mig endelig hvis du er i tvivl, Så finder vi en løsning. Men husk det gælder KUN i de næste 2 dage og stopper Torsdag d. 29/7 kl 1200. så det er med at slå til inden jeg bliver booket helt op. Jeg vil max tage imod 10 ordrer. Så slå til allerede nu til den fantastiske pris a kun 199,00 DKK. Der er nu kun 10, 9, 8 pladser tilbage Så skynd dig at slå til inden din konkurrent har snuppet din plads. :) |
Jeg kunne godt være interesseret i dit tilbud. Det skal dog ikke være til visitkort, men overstørrelse postkort (216x139mm) med et budskab i farver på forsiden, og et andet budskab i sort/hvis på bagsiden. Det er også fra Vistaprint.
Kunne det gå under dette tilbud?