Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Natklub - Månedligt Budget? Hjæælp

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej amino!

Jeg er igang med at sammensætte en budget for et forhåbentligt kommende natklub.

Stedet er 384m2 - Kan rumme 375 personer og har ca. 150-200 besøgende på en aften.

Jeg har styr på det meste ville jeg tro, men for at have alt klar til en investor søger jeg andres erfaringer fra samme branche.

Det er ikke nødvendigvis de rå tal jeg søger men mere posterne, såsom; koda, vagt, strøm etc.

På forhånd tak.

Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 855
Fra  Jimmis garage Skrevet kl. 13:03

Hvor ligger dit kommende sted henne?

Skal du have livemusik og sådan noget, men ellers kan du se på koda.dk der kan du udregne hvad du skal give.

Fra Herning
Tilmeldt 28. Feb 09
Indlæg ialt: 613
Fra  Totalenergi Skrevet kl. 20:24

Hej Lasse,

Jeg kan godt hjælpe dig, med at komme bedst muligt fra start. Hvis du er interesseret så send mig gerne en PM eller en mail på ino@tk-datateam.dk.

Fortsat god aften.

DBH,

Morten Dal 

Fra Viborg, Midtjylland
Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 557
Fra  DealFighter.dk ApS Skrevet kl. 20:31

Hej Lasse,

Spændende projekt.

Med hensyn til de forskellige udgifter, der selvfølgelig er forbundet med og drive en sådan natklub, så synes jeg du skal tage forskellige firmaer, og få tilbud fra de forskellige firmaer. Altså kontakt et par vagt firmaer i dit område, få priser fra dem osv.

Med hensyn til love mv., så skal du her kontakte bevillingsnævnet i dit område.

Du er mere end velkommen til og smide mig en PB, hvis du vil have yderligere oplysninger - Jeg har hjulpet flere inden for samme branche, og har kontakt til et par stykker der måske kunne hjælpe dig i den rigtige retning.

RBN

Handel med varepartier via Trademen

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)