Hej Aminoer Jeg spekulere meget over hvor det taktisk er bedst og ligge placeret på google under adwords. Ligger man som nr. 1 får man absolut mange klik, men mange springer fra da de jo vil kigge andre tilbud inden de vælger sit køb. Ligger man i bunden af adwords er der mulighed for ingen klikker og man jo så heller ikke får solgt sine vare. jeg har selv en god ide om hvor jeg føler jeg får flest salg igennem, selvom man jo ikke kan sige 100% hvor det er godt og ligge.. Har du/i erfaringer med den gode placering og evt også dårlige erfaringer så skyd løs.
Mikkel |
Passiv + :jeg har selv en god ide om hvor jeg føler jeg får flest salg igennem, selvom man jo ikke kan sige 100% hvor det er godt og ligge..
Den forstår jeg ikke? Betyder det, at du ikke tracker præcist, hvilke søgeord og placeringer, der giver dig salg?
Det skønne ved AdWords er, at du aldrig behøver "føle" - du kan VIDE. Og det bør du!
Når du gør det, ved du præcist, hvor du har den bedste ROI (Return On Investment) placeringsmæssigt. Og der er altså intet, der slår faktuel viden ;-)