Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bevare google placeringer trods redesign.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Langeskov
Tilmeldt 20. Nov 08
Indlæg ialt: 1129
Fra  Marjoe ApS Marjoe.dk Skrevet kl. 21:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg påtænker et redesign påmin shop, men vil absolut ikke ødelægge mine placeringer i google.

Det er en Dandomainshop, og dette vil jeg beholde. Er det så ikke bare at beholde de URL som jeg har nu, og ikke ændre for meget i dem? Og alle sidetitler?

Nogle forslag eller advarsler til dette inden jeg går i gang modtages gerne.

www.marjoe.dk

Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 1460
Fra  N/A Skrevet kl. 21:09

Hvis du bare ændre dit design, sker der ikke det store hos Google.

Dette er dog kun hvis du ændre SEO elementerne i din hjemmeside (behold teksterne, ankerteksterne, beskrivelserne, URLs os.v)

.

Fra København
Tilmeldt 6. May 07
Indlæg ialt: 648
Fra  Webbureauet ComboWeb ApS Skrevet kl. 21:51

Ja - din kode på hjemmesiden er umiddelbart ret tung for søgemaskinerne at læse som den er nu. Det plejer nu overhovedet ikke at være et problem, men alligevel. Så der vil du umiddelbart få en gevinst ud af et redesign, hvis dette gøres bedre.

Hvis du bibeholder URL'erne som de er nu og er meget opmærksom på eventuelle problemer det måtte opstå med duplicate content, så burde der ikke være noget problem. I øvrigt skal du sikre dig, at designeren af shoppen ikke indlejrer tekst i selve designet (et eksempel er "Jewellery for men" som du har på forsiden nu).

Ellers bare gå i krig. :-)

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 10
Indlæg ialt: 133
Fra  KompetenceKanalen A/S Skrevet kl. 22:58

marjoe:
Er det så ikke bare at beholde de URL som jeg har nu, og ikke ændre for meget i dem? Og alle sidetitler?

Svaret er: jo! Smile

Din søgemaskineoptimering bliver ikke berørt af et redesign, så længe du har disse ting i baghovedet.

Mange hilsner,

Mathias

Fra Langeskov
Tilmeldt 20. Nov 08
Indlæg ialt: 1129
Fra  Marjoe ApS Marjoe.dk Skrevet kl. 01:02

Martin Hegelund Møller:
Ja - din kode på hjemmesiden er umiddelbart ret tung for søgemaskinerne at læse som den er nu.

Øhh, har ikke den store forstand på dette, kan du uddybe hvad den kode er?

Fra Vejle
Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 625
Fra  NKH.dk Skrevet kl. 01:46
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Martin Hegelund Møller:

Ja - din kode på hjemmesiden er umiddelbart ret tung for søgemaskinerne at læse som den er nu.

Ha, det må være nattens grin. Der er intet der er tungt for en webcrawling robot, som i princippet kunne crawle hele Amino på under et sekund.

Med venlig hilsen
Bastian

Fra Helsingør
Tilmeldt 23. Nov 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Hvorfor kan man ikke slette sin virksomhed fra Indeks? Skrevet kl. 10:27

Bastian:

Ha, det må være nattens grin. Der er intet der er tungt for en webcrawling robot, som i princippet kunne crawle hele Amino på under et sekund.

Det vil godt nok give mange request til databasen og bruge meget hukommelse på serverne. :-)

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9733
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 10:31
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Bastian:

Du skal nok passe på med at grine for højt, når du helt tydeligt ikke ved noget om web crawling :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:35

Hej Marjoe,

Martin Thorborg fortæller netop om problemet i en af hans nyere videoer: www.thorborg.tv - har ikke et link, men det bør være nemt nok at finde.

Tilmeldt 2. Nov 08
Indlæg ialt: 102
Skrevet kl. 10:43
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Mikkel deMib Svendsen:

Bastian:

Du skal nok passe på med at grine for højt, når du helt tydeligt ikke ved noget om web crawling :)

Flamebait!

Så byd dog ind med noget konstruktivt så vi kan finde ud af hvad der er forkert i hans statement. Wink

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)