Jeg har planer om at oprette en hjemmeside, som der ikke sælger noget, men forbinder virksomheder. Det mere et koncept.
Jeg tænker lidt på hvordan jeg får den her vinklet bedst. der skal 75.000 til at lave en virksomhed, men vil gerne have det som en virksomhed, kan bare aldrig nogensinde bruge 75.000 på et internet koncept? er der nogle regler for at lave billige internet virksomheder? evt noget rabat? - det skal jo være en virksomhed for at tjene pengene lovligt jeg tjener. Så hvordan gør jeg det her bedst folkens er helt på bar bund.
Iøvrigt, kan det trækkes fra i skat når jeg laver siden? eller kan det først trækkes fra den indtjening jeg får på siden?
Som sagt, opret et enkeltmandsvirksomhed, og klar det derigennem. Mht. at trække siden fra, så kræver det jo at firmaet har nogle penge. Men med tiden vil du godt kunne, så du skal bare holde styr på alle de udgifter der har været.
hjemmesiden bliver lavet af den grund at tjene penge, dog er der tale om en service ikke en internetshop. Henblikket er at gøre tingene lettere for mange folk, og så tjene penge på reklame. Ikke google adds, reklame fra nogle virksomhedder der er intrasseret i den aldersgruppe.
Så jeg ville kalde det en erhvervsmæssig virksomhed.
Skal man ikke smide penge i en enkeltmandsvirksomhed? eller er det helt gratis at lave?