jeg vil prøve at svare jer alle sammen her i indlæget og nogle på PM
Men i har alle sammen kommet med noget rigtig godt noget har jeg allerede lavet og andet vil jeg lave hen af vejen da jeg skal ha lidt hjælp for jeg har ikke prøvet det her før
Sprogfejl er et stort turnoff indenfor business generelt og signalerer at hvis man sløser med den slags sløser man måske også med andre områder af forretningen, og det er ikke et sted man har lyst til at deltage eller være kunde. Mit umiddelbare råd er at få én til at skrive teksterne om så de er 100% korrekte og lidt mere sælgende.
Jeg vil ikke komme ind på forretningsidéen for det har du nok styr på, men det skal være mere tydeligt nøjagtigt hvad brugeren får ud af at besøge sitet... og det skal være tydeligt på forsiden.
Håber du kan bruge det til at gøre konceptet endnu bedre...
Nu da det med sproget blev nævnt en gang til af en anden, så vil lige tage et enkelt eksempel frem. Faktisk den første egentlige sætning, man støder på, på siden:
"Wiitilmig.dk er en side hvor du kan optjene rigitg godt point."
I den lille sætning er der to-tre sprogfejl. Og for mig signalere den slags sjusk, for hvis man ved, at man har problemer med det sproglige, så begynder man selvfølgelig ikke at lægge tekster på nettet uden at få hjælp. Hvis man gør, så er det ihvertfald udtryk for, at man ikke er så seriøs, at det gør noget, og det er også et uheldigt signal at sende. Useriøs eller sjusket er ikke just plus-ord.