Hej alle sammen
Jeg har lavet side www.pointbyen.dk og nu vil jeg gerne høre jer mening om denne både med seo og indhold samt design ja alt
Så kom med ris/ros og hvad jeg eventuelt kan gøre bedre på www.pointbyen.dk
Hej Frank
For at være helt ærlig, syntes jeg den virker enormt kedelig at komme ind på, der er en side med en masse links til forskellige sider med gratis dit og dat. Ikke noget jeg personligt bruge ret meget tid på at kigge rundt på (nu snakker jeg som privat person - men har da kigget lidt på den inden jeg skrev dette indlæg)
Jeg ved det ikke, måske det bare er mig, men jeg tror at folk i dag, selv køber de ting de vil eje, og ikke håber på at vinde det ene eller det andet, i form af voks, sokker osv.
Men kan jo være jeg tager fejl - men selve designet syntes jeg er kedeligt, fordi det har lidt dunkle farver, måske man kunne lave det lidt lysere og mere indbydende, samt noget mere indhold andet end bare en flok links. For hvis det er links jeg vil have bruger jeg bare google, de laver ikke andet :)
Håber ikke du tager det her personligt for det er bestemt ikke meningen, men det falder på ingen måder i min smag (men smag kan jo heller ikke diskutere)
Held og lykke med projektet. Fortsat god dag