Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad kan jeg gøre bedre...?

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Lemvig
Tilmeldt 26. Jun 07
Indlæg ialt: 174
Fra  Rygeshop.dk Skrevet kl. 13:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen

Jeg har lavet side www.pointbyen.dk og nu vil jeg gerne høre jer mening om denne både med seo og indhold samt design ja alt

Så kom med ris/ros og hvad jeg eventuelt kan gøre bedre på www.pointbyen.dk

Med Venlig Hilsen

Dansk-ejuice.dk

Fra Grenaa
Tilmeldt 24. Jul 10
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 13:30

Jeg ville nok fjerne Artisteer linket i footeren, og evt peppe sitet lidt op med nogle andre farvernuancer?

Derudover ville en masse grafiske elementer ikke skade (selvom tekst selvfølgelig er vigtigt i forhold til Google, men alligevel).

Fra Holeby
Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 13:32

Frankhmi123:

Hej alle sammen

Jeg har lavet side www.pointbyen.dk og nu vil jeg gerne høre jer mening om denne både med seo og indhold samt design ja alt

Hej Frank

For at være helt ærlig, syntes jeg den virker enormt kedelig at komme ind på, der er en side med en masse links til forskellige sider med gratis dit og dat. Ikke noget jeg personligt bruge ret meget tid på at kigge rundt på (nu snakker jeg som privat person - men har da kigget lidt på den inden jeg skrev dette indlæg)

Jeg ved det ikke, måske det bare er mig, men jeg tror at folk i dag, selv køber de ting de vil eje, og ikke håber på at vinde det ene eller det andet, i form af voks, sokker osv.

Men kan jo være jeg tager fejl - men selve designet syntes jeg er kedeligt, fordi det har lidt dunkle farver, måske man kunne lave det lidt lysere og mere indbydende, samt noget mere indhold andet end bare en flok links. For hvis det er links jeg vil have bruger jeg bare google, de laver ikke andet :)

Håber ikke du tager det her personligt for det er bestemt ikke meningen, men det falder på ingen måder i min smag (men smag kan jo heller ikke diskutere)

Held og lykke med projektet. Fortsat god dag

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 13:38

Ekstrem rodet hjemmeside.

Og så har du en masse links til partnerads hvor du skriver "vi samarbejder med" - virker meget utroværdigt!

Velkommen til PointByen - Skal nok helt op i toppen af siden, lige nu ligger det halvt nede på siden til højre for noget andet.

De seks bokse til højre, smæk dem neden under hinanden så der kommer lidt mere struktur på siden.

Fra Randers
Tilmeldt 24. Jul 10
Indlæg ialt: 122
Skrevet kl. 13:40

Personligt ville jeg få fjernet stavefejl og andre sproglige unoder, men nu er jeg også streng angående sådan noget. Med den mængde af sprogfejl, der er på siden nu, ville jeg nemlig lige så stille og roligt lukke den igen, hvis jeg kom ind på den.

Mvh.

Jakob

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:44

jeg ville de større tekst på siden lave med et billedet og lave streger imellem hver emme da man ekstra skal koncentrer sine øjen at læse teksten da jeg kommer til hoppe over i den anden tekst mine øjne engang imellem , når der kigges hurtigt over siden.

SEO ville ligge lidt flere overskrifter ind i hver emme også derved lettere at se når nyt emme starter

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Randers
Tilmeldt 18. May 10
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 13:50

Hej

Jeg synes der er lidt for meget 90èr stil over det..

Farverne gør den meget trist og de forskellige bokse virker heller ikke på mig.

Må sige at jeg nok også ville forlade siden igen meget hurtigt..

Jeg er ung og vil have friske farver og moderne stil

Mikkel

Fra Esbjerg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 164
Fra  Ledz Media Skrevet kl. 13:57

Jeg syntes den er alt for Artisteer.
Måske lave lidt om på både farver og design.

Kan specielt ikke lige grafikken over teksterne / menuerne

Også er den lidt uoverskuelig

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 14:02

Først og fremmest, få noget liv på siden.
Flere farver, mindre header etc.

Din header er så stor at næsten alt dit indhold er under horisontlinjen.

Fjern alle dine "anbefalinger", skift det ud med artikler som placeres som et frontpage bloglayout.

Du har brugt artisteer, lav din egen header så du får noget mere kreativt og samtidig får noget mere relevant.

Selve layoutet med menu i venstre side er gammeldags, men det er der folk først leder efter en menu.

Glem afstemninger før du har nok besøgende.

Søg er gemt helt nede i bunden, tror nok at det var 40% af besøgende går direkte efter søg funktionen, hvis de har en agenda på dit site.

Installere phocafavicon og få et billede i tabben

er der noget formål for login?

Lad vær med at have menu valg til folk der ikke har adgang

Breadcrumbs bruges ikke af nær så mange som man ville tro, istedet sæt den lavere på siden, så søgemaskinerne bedre kan komme rundt på dit site.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra Lemvig
Tilmeldt 26. Jun 07
Indlæg ialt: 174
Fra  Rygeshop.dk Skrevet kl. 19:50

Peter:

Frankhmi123:

Hej alle sammen

Hej Frank

For at være helt ærlig, syntes jeg den virker enormt kedelig at komme ind på, der er en side med en masse links til forskellige sider med gratis dit og dat. Ikke noget jeg personligt bruge ret meget tid på at kigge rundt på (nu snakker jeg som privat person - men har da kigget lidt på den inden jeg skrev dette indlæg)

Jeg ved det ikke, måske det bare er mig, men jeg tror at folk i dag, selv køber de ting de vil eje, og ikke håber på at vinde det ene eller det andet, i form af voks, sokker osv.

Men kan jo være jeg tager fejl - men selve designet syntes jeg er kedeligt, fordi det har lidt dunkle farver, måske man kunne lave det lidt lysere og mere indbydende, samt noget mere indhold andet end bare en flok links. For hvis det er links jeg vil have bruger jeg bare google, de laver ikke andet :)

Håber ikke du tager det her personligt for det er bestemt ikke meningen, men det falder på ingen måder i min smag (men smag kan jo heller ikke diskutere)

Held og lykke med projektet. Fortsat god dag

Jeg vil lige sige siden er ikke færdig endnu men jeg kan godt se det med farverne og det skal da laves om og der vil også komme flere billeder på siden.

Men tak for svaret det var rigitg godt

Med Venlig Hilsen

Dansk-ejuice.dk

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)