Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salg af IPHONE 3G OG IPHONE 1G. BYD!

Side 5 ud af 7 (62 indlæg)
Fra Viborg, Midtjylland
Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 557
Fra  DealFighter.dk ApS Skrevet kl. 20:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,8 stjerner givet af 4 person

Hej,

Jeg beklager mit bud på 10 kr., jeg havde ikke lige set teksten ''ingen skambud'' :-).

... Beklager.

RBN

Handel med varepartier via Trademen

Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 1312
Skrevet kl. 20:48
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Ser ud til det var mig der vandt :). Sniper master!

Hvordan skal vi ordne handlen? Skriv til min mail kasper@gadensgaard.dk eller ring 26846713.

Fra København
Tilmeldt 7. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Safegear ApS SorteSokker.dk Skrevet kl. 22:11
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Gadensgaard:

Hvordan skal vi ordne handlen? Skriv til min mail kasper@gadensgaard.dk eller ring 26846713.

Du er da til grin.

Christoffer, den er ikke i orden, den der.

Dbh. Yngvi

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 22:18
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Yngvi K.:

Gadensgaard:

Du er da til grin.

Han retter sig da bare til trådstartens indlæg, det er ikke hans skyld at du ikke vandt, det er trådstartens! 

Jeg mener der skal laves nogen regler her på Amino omkring aktioner, for det her holder da ikke, han skriver ingen mindstepris, men laver lige pludselig en midt i tråden, han skriver et slut-tidspunkt, men ændre det inde i tråden, tåbeligt..  

Fra København
Tilmeldt 7. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Safegear ApS SorteSokker.dk Skrevet kl. 22:23

Thomas De Oliveira:

Yngvi K.:

Gadensgaard:

Du er da til grin.

Han retter sig da bare til trådstartens indlæg, det er ikke hans skyld at du ikke vandt, det er trådstartens! 

Jeg mener der skal laves nogen regler her på Amino omkring aktioner, for det her holder da ikke, han skriver ingen mindstepris, men laver lige pludselig en midt i tråden, han skriver et slut-tidspunkt, men ændre det inde i tråden, tåbeligt..  

Det ændrer da ikke på sportslige normer. Der er noget, der hedder almindelig sund fornuft.

Dbh. Yngvi

Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 1312
Skrevet kl. 22:25

Jeg beklager da at du føler dig trådt over tærerne, det var ikke min mening. Jeg fulgte sådan set bare auktionens regler, og måske mener du ikke at det er sund fornuft, men det er nu almindeligt brugt på netauktioner at snipe?

Derudover er det over 2 timer siden auktionen sluttede, og du opdagede det først nu, så mon du havde budt uanset om jeg havde lagt mit bud 2 minutter tidligere?

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 22:26

Yngvi K.:

Thomas De Oliveira:

Yngvi K.:

Gadensgaard:

Du er da til grin.

Det ændrer da ikke på sportslige normer. Der er noget, der hedder almindelig sund fornuft.

Kasper har vundet aktionen om iPhone 3G, tak trådstarten får det ;-) 

Fra Greve
Tilmeldt 21. Sep 09
Indlæg ialt: 553
Fra  dymagic Skrevet kl. 22:28

Yngvi K.:

Det er såmænd meget normalt på auktioner afholdt på nettet, at der bydes i de sidste sekunder af auktionens løbetid.

Ofte sker der slet ikke noget før i de sidste par minutter op til auktionens sluttid. Sådan har det været stort set siden QXL åbnede i DK for 100 år og en madpakke siden...

Fra Holeby
Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 22:30

Yngvi K.:

Gadensgaard:

Du er da til grin.

Hej Yngvi

Som jeg læser det byder Gadensgaard præcis kl. 20:00 så må det da være ham der vinder. At trådstarter konstant ændrer betingelserne for sin auktion undervejs, gider jeg slet ikke kommentere.

Håber der snart falder ro over lejren for den her tråd har taget sine sidespring undervejs :)

Fortsat god aften

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 22:32

Jimmy Carlsen:

Yngvi K.:

Det er såmænd meget normalt på auktioner afholdt på nettet, at der bydes i de sidste sekunder af auktionens løbetid.

Ofte sker der slet ikke noget før i de sidste par minutter op til auktionens sluttid. Sådan har det været stort set siden QXL åbnede i DK for 100 år og en madpakke siden...

Problematikken i den her aktion lyder ikke i at der bliver budt sekunder før sluttid, men derimod at trådstarten ikke kan holde sig til hvad han første gang (i startindlægget) giver udtryk for, og derfor ændre på flere ting senere i tråden, så bud og tider ikke hænger sammen. Og det synes jeg ærligtalt ikke er i orden, for de bydene! derfor mener jeg der skal laves regler for disse aktioner. 

Side 5 ud af 7 (62 indlæg)