Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salg af IPHONE 3G OG IPHONE 1G. BYD!

Side 6 ud af 7 (62 indlæg)
Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 1312
Skrevet kl. 22:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det ikke kun en mindstepris han ændrer undervejs? Det kan jo være i ren forglemmelse, men det er da muligt at det ville løses med nogle generelle retningslinier.

Sluttidspunktet er ikke ændret i forhold til det oprindelige indlæg.

Fra København
Tilmeldt 7. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Safegear ApS SorteSokker.dk Skrevet kl. 22:38

Jimmy Carlsen:
Ofte sker der slet ikke noget før i de sidste par minutter op til auktionens sluttid. Sådan har det været stort set siden QXL åbnede i DK for 100 år og en madpakke siden...

Jeg vil ikke mene det her er et normalt auktion-site og kan ikke sammenlignes med QXL. Herinde bør der være mere fokus på normer, end firkantede regler.

Anyways. Enjoy.

Dbh. Yngvi

Fra Greve
Tilmeldt 21. Sep 09
Indlæg ialt: 553
Fra  dymagic Skrevet kl. 22:42

Thomas De Oliveira:
Problematikken i den her aktion lyder ikke i at der bliver budt sekunder før sluttid, men derimod at trådstarten ikke kan holde sig til hvad han første gang (i startindlægget) giver udtryk for,

Det kan være mig, der læser galt - men jeg tyder Yngvi's indlæg som et svar på Gadensgaards sniper-bud, som er helt i overensstemmelse med de af trådstarter opsatte regler.

"Ændringen" fra kl. 20.00 til 20.00.59 ser jeg som en præcisering, og jeg er temmelig sikker på, at Gadensgaard havde lagt sit bud kl. 19.59, hvis der ikke var accepteret bud kl. 20.00 og frem.

Så vidt jeg kan se, så er du den eneste, der snakker retningslinjer og regler, Thomas. Det ligger ikke på mit bord at definere dem, så det vil jeg blande mig udenom.

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 22:47

Jimmy Carlsen:
Så vidt jeg kan se, så er du den eneste, der snakker retningslinjer og regler, Thomas. Det ligger ikke på mit bord at definere dem, så det vil jeg blande mig udenom.

Det er også helt i orden :-) 

Jeg synes bare det er en utrolig plat måde at føre en aktion på. Alle informationer skal detaljeres fra start! det er min holdning, men lad os lade det ligge der, så vi ikke køre det videre.

God aften.  

Fra Greve
Tilmeldt 21. Sep 09
Indlæg ialt: 553
Fra  dymagic Skrevet kl. 22:47

Yngvi K.:

Jeg vil ikke mene det her er et normalt auktion-site og kan ikke sammenlignes med QXL. Herinde bør der være mere fokus på normer, end firkantede regler.

Og hvad er normerne? Hvis du går til auktion hos Bruun Rasmussen, og en ældre dame forsøger at købe en genstand, der har stor følelsesmæssig betydning for hende - men hun kun har X tusinde kroner, og du vil købe med investering for øje, og du har 10 x X tusinde kroner. Må du så pænt lade være at købe genstanden?

Hånden på hjertet, Yngvi. Sad du selv parat fra 19.45 og frem for at se, om nogen overbød dig?

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 22:48
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Kan ærlig talt heller ikke se hvad problemet er, eller hvorfor Thomas de Oliveira overhovedet blander sig. Jeg havde selv planlagt at lave et bud i sidste øjeblik, men glemte det helt i farten.

Det er altså ganske almindelige kår, og ingen forhindrede andre i at gøre det samme. Kunne forstå hvis to havde lavet sniper-bud samtidigt. Så ville der opstå et problem, da Amino ikke tæller marginalerne (sekunder i dette tilfælde).

Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 901
Skrevet kl. 22:50

BZR:

Det er altså ganske almindelige kår, og ingen forhindrede andre i at gøre det samme. Kunne forstå hvis to havde lavet sniper-bud samtidigt. Så ville der opstå et problem, da Amino ikke tæller marginalerne (sekunder i dette tilfælde).

Hvordan forestiller du dig at indlæggene med bud placeres oveni hinanden :) ?

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 22:51

BZR:
Kan ærlig talt heller ikke se hvad problemet er, eller hvorfor Thomas de Oliveira overhovedet blander sig. Jeg havde selv planlagt at lave et bud i sidste øjeblik, men glemte det helt i farten.

Jeg blander mig fordi jeg synes at noget er forkert, lige som alle de gange du har blandet dig i mine tråde eller de tråde hvor jeg har deltaget, fordi du mente noget var forkert. 

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 22:55

Thomas De Oliveira:
Jeg blander mig fordi jeg synes at noget er forkert, lige som alle de gange du har blandet dig i mine tråde eller de tråde hvor jeg har deltaget, fordi du mente noget var forkert. 

Det er vist ved at være sengetid, jeg aner ikke hvad du nu ævler om.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 23:06
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg tror bare vi skal være glade for det i det hele taget er tilladt at handle / sælge på sådan en måde herinde ;-)...

Side 6 ud af 7 (62 indlæg)