Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Link popularitet

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Sep 09
Indlæg ialt: 248
Skrevet kl. 00:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Min link popularitet hos google er på 7, forleden 8, men idag 7, jeg har i webmaster tools 1200 links til sitet, hvorfor i alverden er min link popularitet så lav? Og hvad dækker ordet egentlig over?

hos Yahoo er min link popularitet =  webmaster tools's links til sitet sådan ca. ihvertfald.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 00:14

Google viser kun et lille udvalg, af de mest prominente links, når man søger efter links i den offentlige del af Google (med link:). De har til gengæld vist sig at give et godt billede af den faktiske linkværdi, når data sammenlignes med andet. Så hvis du har 7-8 links - og dine konkurrenter viser f.eks. 500, så har du uden tvivl noget at arbejde med.

Tilmeldt 6. Sep 09
Skrevet kl. 00:33

Den ene konkurrent med en Page Rank på 3 har kun 1 link når jeg søger på den måde. Jeg ved godt flere ting spiller ind på det. Iøvrigt når jeg bruger google toolbar til at finde lignende sider, så finder den noget helt anderledes end det der matcher, hvilket jo siger noget om at et eller andet er helt galt. Der står ellers nogen lunde samme ting på siderne som hos konkurrenterne. Produkt beskrivelser osv.

Jeg forsøger på livet løs at linkbuilde fra alle mulige steder, det meste af det er nok fra forums signature, men også en del fra kataloger og blogs.

Hvad skal jeg gøre for at øge link populariteten, og hvad skal jeg gøre for at google finder ud af hvad sitet virkelig handler om, det øger jo også link værdien fra de sites jeg forsøger at linke fra hvis google ved sitet handler om det samme som der hvor linket kommer fra.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 00:41

1. kataloger er dumme.

2. læg noget link bait på din side.

3. prøv at bruge nogle sociale bookmarks 

4. prøv at link builde med e-zines.

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 10
Indlæg ialt: 133
Fra  KompetenceKanalen A/S Skrevet kl. 23:05

Mikkel nævner ordet "linkværdi" og det er præcis hvad du skal fokusere på. Et højt kvantum betyder ikke at man bliver forgyldt fra Googles side. (Mange relevante links er naturligvis optimalt)

Mange hilsner,

Mathias.

Tilmeldt 6. Sep 09
Skrevet kl. 23:42

Jeg har fået forståelsen af af Page rank har en del at sige omkring det med linkværdi, ligesom indholdet af den side man linker fra også har noget at sige (Helst det samme indhold).

Jeg forstår så ikke hvorfor google vælger amino som et site der giver god linkværdi til os, når sider som gratis.dk som har en god pagerank ikke figurer på listen.

Min egen blog som google ikke engang har vurderet endnu ligger på listen. Jeg synes det er svært at gennemskue et mønster.

Når jeg søger på related sites, så kommer der kun 1 sites der minder om vores, og ialt kun 16. Jeg ville jo gerne se om jeg kunne få smidt nogen links ind på related sites, men hvordan vurdere google overhovedet related sites, for teksterne på vores sites minder en del om dem vores konkurrenter bruger, og hvis jeg kigger på deres related sites, så myldre det med konkurrenter.

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 213
Skrevet kl. 00:53

De links google vælger at vise offentligt, behøver ikke engang være de mest prominente. De viser ofte et udvalg af links som spænder bredt, af både svag og stærk karakter.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)