Hej kære iværksættere..
Jeg har i det sidste 2 dage stået i den situation, at jeg ikke har haft nogen mobil telefon. Jeg har for nylig haft indbrud og tyven tog af en eller anden grund også mit visa kort - så jeg har PT. kun alm Dankort på mig. Nå lang historie kort: Jeg står i den utidsvarende situation uden telefon. Jeg har prøvet det så ofte før og min skype konto er som så ofte tom. Og jeg kan ikke købe tid, da jeg ikke har et Visa. JEg gennemsøger som jeg andre gange har gjordt nettet for gratis telefoni tjenester der kan ringe gratis til fastnet eller mobil. Der er kun Adphone som ikke virker på Apple som jeg bruger. Man ka' jo bare låne en telefon men for mig er det princippet i at man ikke også har en telefon i sin pc der irriterer mig. Især når man kan få kastet sim kort i nakken, som man nærmest får penge for at bruge.. Da man jo fra sin pc kan skrive emails og sms gratis fra fx. frisms.nu er selve det at have kontakt ikke problemet. Nærmere den fandens samtale med ham, man lige skal tale med som står på Strøget eller hva det nu er.. Derfor har jeg tænkt på en service (hjemmeside) hvor man kunne oprette en bruger som tildelte en et midlertidigt gratis telefon nummer som man kunne bede folk ringe på. Således har man som Firma kun udgift til køb af selve nummeret der så skal kunne bruges på skift af brugere (time-time/dag-dag) På hjemmesiden er der så nogle reklamer. Og måske kan man lave noget Pointshop agtigt med at man skal trykke på nogle reklame link for at kunne modtage.. eller hva' ved jeg..
Mit spørgsmål til jer er.. Ville en sådan service være noget i følte i ville kunne bruge når jeres mobil var gået i stykker / tabt stjålet.. Eller ville i hellere smutte ned til en telefonbox. Købe skype tid osv.. For ingen tvivle om at det er Skype er langt bedre til daglig brug.. Men "min" tjeneste skulle i så fald bare være for dem der havde brug for en telefon i 2 minutter, som de så kunne bede folk ringe op til via mail, facebook frisms.nu osv.. Nå, beklager længden på indlægget :) -Runway |
Jeg kan kun sige jeg ville aldrig bruge det.
Hvis min telefon skulle blive stjålet eller noget andet så jeg står uden telefon og telefonnummer ville jeg hive en gammel Nokia telefon op af en skuffe og købe et taletidskort på tanken, hvis man ikke har en telefon eller 3 liggende så har en ven helt sikkert en Nokia 3210 liggende som man kan låne.
så jeg ville ikke benytte mig sådan en service.