Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ville du bruge en telefon service som denne?

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra København, Århus
Tilmeldt 2. Jun 10
Indlæg ialt: 146
Skrevet kl. 14:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Runway,

Jeg har pakket mit dk simkort i en kuffert der står i Spanien, så jeg forstår godt problemet med at være uden telefon. Men jeg er ikke helt skarp nok til at kunne følge med i din løsning. Men det kan selvfølgelig hænge sammen med forkølelse og feber... ;-)

Kan man ikke stadig få et taletidskort? Serviceydelser der er specialdesignet til en situation som vi meget sjældent står i har den iboende udfordring at de er enormt svære at udbrede kendskabet til...

Hvis jeg manglede et simkort, ville jeg jo bare gå ind og få fat i et taletidskort i den nærmeste teleforrening...

IDEMINISTERIET - IDEKONSULTATIONER - COACHING - INNOVATIONSFORLØB - KURSER

Fra København
Tilmeldt 7. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Safegear ApS SorteSokker.dk Skrevet kl. 09:21

Runway:

Kim Bang: Du har faktisk en meget vigtig pointe som måske er det aller mest afskrækkende overfor nye brugere.. Det at man skal bruge et nyt nummer.. 

For erhvervsfolk kan man sagtens undgå dette ved at købe et 70-nummer hos TDC. Hvis min telefon går i stykker eller bliver stjålet, så bestiller jeg mig et nyt sim-kort, går ind på TDC og henviser mit 70-nummer til den telefon.

Jeg har selvfølgelig offentliggjort mit 70-nummer, ellers giver dette ikke mening.

Dbh. Yngvi

Fra Bording, midtjylland
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 564
Fra  Stepfo Skrevet kl. 09:35

Jeg bruger zoiper + et IP-telefoni (SIP) abonnement fra Fonet. På den måde kan jeg ringes op på computeren på almindeligt telefon nummer. Kan være det er noget?

Venlig Hilsen

Allan

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)