Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Facebook Hurraaaaaaaaaa hurraaa

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 14:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Markedsføringsforum - kom og være med!

Fra København
Tilmeldt 15. Mar 10
Indlæg ialt: 428
Skrevet kl. 14:18

Hvis jeg skal være ærlig, så synes jeg, at facebook er noget værre lort:

Set udefra forretningsbriller, er det en god måde at nå ud til sine kunder på - men set udefra et sociologisk synsvinkel, tror jeg, at det er noget værre lort; millioner af timer fra folks liv går til spilde med facebook med "Kasper er blevet venner med Louise", "Jeg har købt for meget kaffe i dag!" og "Juhu! Så er der sgu fyraften!". Udover det ser vi aldrig hinanden IRL, og nu er der endnu en grund til at se hinanden endnu mindre IRL.

Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 14:47

Jeg er helt enig med dig Alei. Facebook venskaber er meget overfladiske og spild af tid. Men som skrevet så er facebook mega godt til nå sine nye kunder!

Markedsføringsforum - kom og være med!

Fra Chiang Mai. Thailand
Tilmeldt 11. Jul 06
Indlæg ialt: 801
Fra  DennisKjaergaard.com Skrevet kl. 15:28

Alei:

Set udefra forretningsbriller, er det en god måde at nå ud til sine kunder på - men set udefra et sociologisk synsvinkel, tror jeg, at det er noget værre lort; millioner af timer fra folks liv går til spilde med facebook med "Kasper er blevet venner med Louise", "Jeg har købt for meget kaffe i dag!" og "Juhu! Så er der sgu fyraften!". Udover det ser vi aldrig hinanden IRL, og nu er der endnu en grund til at se hinanden endnu mindre IRL.

Du vælger jo selv, hvem du er venner med, og dermed også hvilke opdateringer du ser.

Få nogle interessante venner i stedet for at brokke dig Yes

Jeg er dog enig i at mange spilder deres tid på Facebook eller på Amino for den sags skyld Wink men det må være op til folk selv

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 15:33

Dennis Kjærgaard:

Alei:

Du vælger jo selv, hvem du er venner med, og dermed også hvilke opdateringer du ser.

Få nogle interessante venner i stedet for at brokke dig Yes

Jeg er dog enig i at mange spilder deres tid på Facebook eller på Amino for den sags skyld Wink men det må være op til folk selv

Jeg tror det Alei mener, er at man får alle sine venners ligegyldige ting af vide, og det er jo ligemeget om man har 1 ven eller 100.

Men man kan jo heldigvis selv indstille hvad man vil se osv. så kan ikke se nogle problemer i det. Folk kan jo bare slette deres FB profil hvis de ikke er interesseret i at miste noget socialt (Hvilket jeg er enig i at man gør)

Fra Chiang Mai. Thailand
Tilmeldt 11. Jul 06
Fra  DennisKjaergaard.com Skrevet kl. 15:46

Mark MK:

Jeg tror det Alei mener, er at man får alle sine venners ligegyldige ting af vide, og det er jo ligemeget om man har 1 ven eller 100.

Men man kan jo heldigvis selv indstille hvad man vil se osv. så kan ikke se nogle problemer i det. Folk kan jo bare slette deres FB profil hvis de ikke er interesseret i at miste noget socialt (Hvilket jeg er enig i at man gør)

Dem jeg er venner med kommer ikke med ligegyldige opdateringer, så jeg er ikke enig med Alei.

Enig...slet profilen hvis man ikke vil bruge deres produkt, ellers må man tage det sure med det søde.

Fra København
Tilmeldt 15. Mar 10
Skrevet kl. 16:14

Normal 0 21 false false false DA X-NONE AR-SA

Hey :-)

Dennis: Jeg tænker ikke på enkelte personers brug af facebook men om de tendenser, som facebook har givet, for som du selv siger, kan man sagtens spilde sin tid på alt fra Amino til at pille næse dagen lang. De fleste er måske uenige med mig, og jeg er måske lidt gammeldags (selvom jeg nu er ret ung J )

Men når man ser, at 500 mio mennesker bruger facebook hvoraf mange bliver afhængige af det uden at nogen som helst gør noget ved det, ja, så må der være nogle røde advarselslamper, som bliver overophedede – så kan man selvfølgelig gemme sig bag udsagn om at det er personlig frihed at vælge hvad man vil, men det er bare ikke godt nok.

Hvis man ikke gør noget ved den stigende tendens til at kompensere for manglende social kontakt med facebook, twitter og andet online social networking, ja, så tror jeg, at vi på et tidspunkt får et problem.

Det var den ene ting. Den anden ting er de unødvendige oplysninger, som vi får hver dag: Som om det ikke er nok med den store information overload, som vi får i forvejen, så skal vi nu også få en helt masse andre oplysninger som er endnu mere irrelevante. Meddelelser om hvor dårligt man synes om en eller anden film, hvor meget man elsker et eller andet måltid eller hvor meget mælk man kan drikke på ét minut etc. bliver efterhånden skrevet mere og mere ned i et varigt medie.

Men ja – måske er jeg bare gammeldags.

Fra Chiang Mai. Thailand
Tilmeldt 11. Jul 06
Fra  DennisKjaergaard.com Skrevet kl. 16:28

Alei:
Men ja – måske er jeg bare gammeldags.

Måske Wink

Din uddybende forklaring kan jeg nu godt være delvis enig med dig i. Det som jeg reagerede på var, at du sagde facebook er noget lort, og så er min mening, at man bare kan lade være med at bruge Facebook i stedet for at brokke sig over, hvor dårligt det måtte være.

Men jeg kan godt følge dig Wink

Fra København
Tilmeldt 15. Mar 10
Skrevet kl. 16:31

Dennis Kjærgaard:

Det som jeg reagerede på var, at du sagde facebook er noget lort, og så er min mening, at man bare kan lade være med at bruge Facebook i stedet for at brokke sig over, hvor dårligt det måtte være.

Nååh, lol. Ja, det var da også en halvfattig udmelding af mig :-)

Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 16:33

Alei:

Det vidst en der er lidt sur, hva' Wink

Jeg synes nu det er dejligt at kunne se hvad hinanden oplever, fest billeder bliver lagt ud og nye fester bliver arrangeret.

Jeg er helt klart tilhænger af Facebook - også som privat.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)