Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Endnu et annoncenetværk lukker i DK

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Erik Pilgaard Hejlskov:

Æv æv, der blev naive Erik lige en tand klogere. Jeg troede bare at de lukkede kontorerne, og man derfor fortsat ville få sine penge udbetalt, men det er desværre ikke tilfældet.

Der er tale om konkurs, og dermed går jeg sandsynligvis glip af ca. 12k eksl. moms Crying

Det er jeg ked af at høre, for det er da en sur situation

Fra Skørping
Tilmeldt 29. Sep 07
Indlæg ialt: 668
Fra  X-Cite ApS Skrevet kl. 07:08

Nicolaj Thomasen:

Surt! You win some, you lose some Smile

True :-)

Nillerrune:

Ja, det er surt. Men det var nu egentlig ikke for at tude. (selvom jeg godt kan se at mit indlæg ser sådan ud).
Formålet med indlægget var at informere andre, da jeg umuligt kan være den eneste de skylder penge.

Jeg mener fortsat at man bør få så mange indtjeningskilder som muligt (brug mange forskellige netværk). Ikke for at undgå tab på eksempelvis konkurser, men for at sprede risikoen, så man ikke taber for mange penge ad gangen, når det sker.

Fra Hamburg
Tilmeldt 20. Nov 05
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 07:36

Du kan jo starte med at anmelde dit tilgodehavende til konkursboet.

Fra Skørping
Tilmeldt 29. Sep 07
Fra  X-Cite ApS Skrevet kl. 07:42

Bent Pedersen:

Du kan jo starte med at anmelde dit tilgodehavende til konkursboet.

Hvordan gør man det?

Jeg har snakket med en nu tidligere ansat hos Clash Media, og hun fortalte at kurator inden længe ville tage fat i de mails der er kommet til netværket.

Skal jeg vente på det, eller har du en anden metode?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:27

Erik Pilgaard Hejlskov:

Nicolaj Thomasen:

Surt! You win some, you lose some Smile

True :-)

Nillerrune:

Ja, det er surt. Men det var nu egentlig ikke for at tude. (selvom jeg godt kan se at mit indlæg ser sådan ud).
Formålet med indlægget var at informere andre, da jeg umuligt kan være den eneste de skylder penge.

Jeg mener fortsat at man bør få så mange indtjeningskilder som muligt (brug mange forskellige netværk). Ikke for at undgå tab på eksempelvis konkurser, men for at sprede risikoen, så man ikke taber for mange penge ad gangen, når det sker.

Bestemt, jeg spreder også min indtjening - Dog mere i DK end når jeg arbejder med de helt store netværk i udlandet. Dog ved jeg ikke om TD, CJ osv har samme opsætning som clash havde.

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 17:16

Samme her.... jeg forstod også deres e-mail somom, at vi nok skulle blive betalt ...

Man får en e-mail om at de lukker det danske kontor, og egentlig er det de mener, at de er gået konkurs.

Vi har sat vores advokat på sagen i håbet om, at der er nogle penge tilbage i konkursboet. Men hvis nu der også er en masse ansatte uden løn osv., så kan man godt glemme alt om at få betalt de regninger, som de skylder en.

Fra Skørping
Tilmeldt 29. Sep 07
Fra  X-Cite ApS Skrevet kl. 18:59

Jacob Mogensen (Hitmedia.dk og Eruditesoft.com):

Vi har sat vores advokat på sagen i håbet om, at der er nogle penge tilbage i konkursboet. Men hvis nu der også er en masse ansatte uden løn osv., så kan man godt glemme alt om at få betalt de regninger, som de skylder en.

Hej Jacob

Jeg vidste ikke at du også var på Amino :-)

Hvis du finder ud af noget, så sig lige til. Om ikke andet, så hvis du ved eller finder ud af hvor ens krav skal stiles til. Jeg har pt. bare sendt mails, men hvis det bliver kendt hvilken advokat der skal tage sig af konkursen, så vil det jo nok være bedre at sende sit krav til ham/hende.

Fra København
Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 697
Skrevet kl. 15:53

Hej Erik,

Det er da godt nok en træls situation, som du er landet i. Jeg håber, at du får dine penge alligevel.

Det overrasker mig faktisk meget, at de er gået konkurs, fordi jeg havde en lang telefonsamtale med dem for lidt over én måned siden med henblik på at blive ny annoncør i deres system. Vi endte dog (heldigvis) aldrig med en decideret aftale, da det var lige inden sommerferien, hvor vi så besluttede at vente med at gå videre med det til efter ferien. Da jeg snakkede med dem nævnte de dog ingen ting om en snarlig lukning, og det var mit indtryk, at de var et velfungerende netværk.

Er der nogle, som der ved om konkursen kun betyder, at de lukker i norden og Tyskland eller om de lukker alle deres afdelinger?

Mvh Alexander

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 18:48

Hvis du stod og skulle bruge tilmeldinger til http://tilbudtilkaffen.dk/, så kan vi på Gratis-Ting.dk tilbyde dig tilmeldinger for kun 2,50 kr. per tilmelding på netop eget micro site. Det er en virkelig god pris, og uden det er én coreg blandt en masse andre :-) Vi kører det for en række forskellige meget tilfredse kunder.

Fra Skørping
Tilmeldt 29. Sep 07
Fra  X-Cite ApS Skrevet kl. 19:53

Alexander Langhede Andersen:

Er der nogle, som der ved om konkursen kun betyder, at de lukker i norden og Tyskland eller om de lukker alle deres afdelinger?

Sakset fra mail:

"at Clash Media internationale hovedkontor har besluttet sig for at lukke deres nordiske kontorer i København og Stockholm. Dette er sket som led i en rationaliseringsproces, hvor også det tyske kontor samt den kommercielle del af det engelske kontor lukker. Clash Media forsætter i Frankrig og USA som uændret."

Jacob Mogensen (Hitmedia.dk og Eruditesoft.com):

Hvis du stod og skulle bruge tilmeldinger til http://tilbudtilkaffen.dk/, så kan vi på Gratis-Ting.dk tilbyde dig tilmeldinger for kun 2,50 kr. per tilmelding på netop eget micro site. Det er en virkelig god pris, og uden det er én coreg blandt en masse andre :-) Vi kører det for en række forskellige meget tilfredse kunder.

Jeg har tidligere benyttet et lignende tilbud hos Jacob, og jeg hører blandt de tilfredse kunder Big Smile

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)