Jeg har netop fået en mail fra Clash Media om at de lukker i norden og i Tyskland.
Det er ikke længe siden at etailmedia lukkede, og heller ikke lang tid siden at Come and Stay frasolgte deres nordiske aktiviteter til medarbejderne.
Der sker dermed en del på det danske affiliatemarked for tiden. Det er spændende at se om der kommer yderligere lukninger eller fusioner i fremtiden, samt om det giver plads til flere nye netværk. Det er jo heller ikke længe siden at Orville Media startede som et nyt netværk.
Jeg er ikke overrasket over at de lukker i Danmark,
Baseret på hvad? Har du insiderviden, eller synes du bare ikke at deres kampagner var gode nok, eller hvad tænker du på?
Jeg er personligt træt af, at de lukker, for jeg synes, at de havde en del gode konkurrencer, og af og til også nogle gode coregs.
Nej ingen insider vider her Jeg mener bare at det næsten kun var konkurrencer de havde og udvalget af dem var faldet gevaldigt sidst jeg kiggede. Tilgengæld gav de en god afregning, 10,- kr. så vidt jeg husker, for en simpel tilmelding.
Jeg mener bare at det næsten kun var konkurrencer de havde og udvalget af dem var faldet gevaldigt sidst jeg kiggede. Tilgengæld gav de en god afregning, 10,- kr. så vidt jeg husker, for en simpel tilmelding.
Ja, det var også kun konkurrencer og coregs jeg benyttede hos dem. Men der var faktisk en del konkurrencer, og som du selv nævnte, så gav de 10 kr.
Der findes masser af brugerundersøgelser i andre netværk der giver mere pr. tilmelding, men her skal brugeren igennem en masse spørgsmål, hvilket betyder at konverteringen er klart mindre.
Jeg har ikke brugt dem selv og syntes ikke at mange nævner dem her i DK, I UK er de ret store dog tror jeg at de laver en del af deres omsætning på at sende mails ud til deres database. Har brugt dem for en lille hotel kæde i England
Æv æv, der blev naive Erik lige en tand klogere. Jeg troede bare at de lukkede kontorerne, og man derfor fortsat ville få sine penge udbetalt, men det er desværre ikke tilfældet.
Der er tale om konkurs, og dermed går jeg sandsynligvis glip af ca. 12k eksl. moms
Æv æv, der blev naive Erik lige en tand klogere. Jeg troede bare at de lukkede kontorerne, og man derfor fortsat ville få sine penge udbetalt, men det er desværre ikke tilfældet.
Der er tale om konkurs, og dermed går jeg sandsynligvis glip af ca. 12k eksl. moms