Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger feedback/gode råd til ny affiliate side

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 17. May 10
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 12:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa alle Aminoer,

Siden det hele drejer sig om er www.munka.dk!

Jeg vil gerne høre lidt om jeres mening til layoutet, brugervenlighed og måden man navigerer rundt på:

Hvordan fungere farverne?
Hvordan fungere selve opbygningen?
Kan man nemt navigere rundt?
OSV....

Skal siges at jeg godt er klar over at, der mangler en del SEO optimering og selvfølgelig flere konkurrencer. Men inden jeg bare smider op, ville jeg gerne have lidt kommentarer. Alt konstruktivt er velkomment !

Dette er min første affiliate side, og har selv bygget det op !

Akassenu.dk - Oversigt over A-kasser og fagforeninger i Danmark

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 15:41
Fra Randers
Tilmeldt 18. May 10
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 15:59

Hej

Rigtig flot design på siden :-) Nemt og overskueligt.

Jeg tror dog det bliver svært og fange kunder på den måde med flere forskellige ting.

Har set en af dine annoncer på Facebook, kan det ikke passe ?

Jeg har selv haft e-priser.dk hvor der var tilbud på flere ting f.eks mobiler, forsikringer, lån og konkurrencer, men det gav bare intet :-(

Jeg tror du skal vælge en bestemt ting, så du kun har mobiler eller kun forsikringer og så videre, det har jeg selv haft erfaringer med er den bedste måde og gøre det på :-)

Mikkel

Tilmeldt 26. Aug 09
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 16:23

Hej der,

jeg har set på din munka.dk side og synes det hele ser flot ud. Mit problem med din side er at den er upersonlig og ligner alle andre sider der gerne vil tjene penger på nettet. Du står i fare for at drukne i mengden. Dine valg af produkter er ok, men hvorfor skal vi købe af dig? Hvad gør dig speciel ?

Husk at markedsføring handler ikke om produkter. Vi interesserer os faktisk ikke så meget om produkter. Det der interesserer os er dig. Hvem er du, kan vi stole på dig, er du en der kan give os noget vi virkelig har brug for etc.

Du har helt sikkert potensiale som iværksetter, du har allerede vist du er en "action taker" og gør dit arbejde med seriøsitet.

Mit råd til dig er: gør det alle andre ikke gør. Byg op dit eget brand. Du er dit eget brand, du er unik og derfor er det en god ide at bygge DU.Inc. Fortel værden hvem du er, hvorfor vi skal købe af dig. Skab tillid så kommer kundene af sig selv.

min hjemmeside finder du bøger som vil guide dig skridt for skridt så du kommer godt igang. Lykke til videre, giv ikke op du er godt igang :)

Fra Rødovre
Tilmeldt 13. Jan 09
Indlæg ialt: 276
Fra  Startenwebshop.dk Skrevet kl. 16:31

Sidens design er rigtig flot. Men umildbart tror jeg godt det kan være lidt svært for nye brugere at lure hjemmesidens koncept.

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 16:33

Ja sitet er for så vidt pænt nok.... Men hvorfor skal jeg benytte mig af det?

Der bliver skudt i øst og vest.... Man kan vinde 50 kasser sodavandsis, få en gratis erotisk pakke og 3 numre af iForm, blot for at nævne et par få - ihvertfald to af de produkter henvender sig til to vidt forskellige segmenter ;)

Pointen er at less is more.... Det handler ikke om at reklamere for så mange ting som muligt.... Det handler om at få folk til at købe de ting du reklamerer for ;)

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 16:37

Jeg må indrømme jeg ikke er helt enig med dig Ingebjørg - i hvert fald ikke i det her tilfælde :-). Siden ser fin ud, og der er mange fancy funktioner. Personligt tvivler jeg selv på konceptet, og at det i hele taget er en side som vil give profit.

Der er lidt for meget kuponhæfte over det. Hvordan vil du tiltrække trafik til din side?

Anyway jeg oplever en bedre response på mine kampagner, når URL'en ikke er en eller anden mærkelig Tradedoubler/Euroads-tracking URL. Du kan se hvordan jeg har gjort her - for de besøgende, som kigger på en URL inden de klikker, så kan de bedre forholde sig til sådan en type.

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Tilmeldt 17. May 10
Skrevet kl. 09:52

Tak for svarene allesammen, rart med lidt feedback.

Min tanke bag munka.dk var at skabe en side, primært med konkurrencer. Tilbuds delen, kom egentlig først bagefter, som en lille lokker (impuls) hvis folk faldt over noget BILLIGT og tænkte, tjoo hvorfor ikk.. Ved ikke om den tankegang er helt væk ! Men siden er i bund og grund ment som en konkurrence portal. Brugerne vil jeg forsøge at fange via af fx facebook fansiden.

Som sagt er jeg ny i det her, så suger alt til mig. Er der noget der slet ikke fungere, skal jeg tænke på noget ved min side, udover det der er skrevet? Skal jeg lave noget helt om?

Kom med mere :D

Tilmeldt 17. May 10
Skrevet kl. 09:58

Ville det være en ide, helt at fjerne tilbudsdelen og udelukkende forkusere på konkurrencerne?

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 13:59

le2200:

Ville det være en ide, helt at fjerne tilbudsdelen og udelukkende forkusere på konkurrencerne?

Det med at fokusere på én ting er ihvertfald ingen dårlig idé.... Om det så skal være konkurrencer eller tilbud må du selv vurdere.

Men prøv f.eks. at se på nogle af de siger Casper IOOS har lavet.... De omhandler typisk ét produkt og så en håndfuld leverandører af det produkt..... og et eller andet siger mig han tjener en god skilling på sine sider. 

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)