Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Trafik på mit website! www.auktionsportalen.dk

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Randers
Tilmeldt 4. Jul 08
Indlæg ialt: 921
Fra  SeoGeek.dk ™ Skrevet kl. 08:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer. Jeg går lidt og roder med et auktionssite jeg har sat op med phpprobid, men jeg savner noget trafik og nogle brugere der vil oprette en profil og købe-sælge deres varer.

Da jeg ikke har det store budget syntes jeg en adwords kampagne må vente lidt endnu.

Nogen ideer til hvordan jeg gratis (eller næsten gratis) kan markedesføre mit site?

Jeg tænkte selv på noget linkbuilding, men der er mange delte meninger om det har nogen effekt på de forskellige linkportaler, vil hels ikke lave black hat seo.

Så gode råd modtages gerne og skulle du selv få lyst til at oprette dig er du naturligvis velkommen, tilmelding er gratis og jeg sætter 500,- ind på din konto kvit og frit til onlineannoncering, det er også mulig at have sin egen webshop på siden. Ja så fik jeg også lide reklame med :-)

Designmæssigt er siden ikke helt på plads da jeg ikke er helt tilfreds med den template med det kommer løbende.

På forhånd tak

www.auktionssiden.dk

Officewarrior.dk  Mens Accessories

Fra København
Tilmeldt 10. Aug 07
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 08:35

Hej Frank

Jeg ved ikke om du har læst Brian Brandts bog - Jysk Emarketing, men den kommer da med en del forslag til gratis online markedsføring.

Hvad ang. linkbuilding så vil jeg sige du bør tilmelde dig de store kataloger med gennemarbejdede titler og tekster. Jeg ville ikke lade være ihvertfald - De mindre kataloger kan man altid tale om effekten af, men ved lejlighed ville jeg tilmelde mig dem - specielt hvis du selv har tiden til at gøre det. Du kan evt. bruge linkkataloger.dk til at holde styr på dine tilmeldinger.

Held og lykke med siden

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jul 08
Fra  SeoGeek.dk ™ Skrevet kl. 12:27

Hej Kasper. Tak for info, jeg kendte faktisk ikke den bog, dog har

Jeg læst Mikkels DeMib`s bog om SEO men syntes den kan være lidt tung at danse med. Må hellere købe et eksemplar af Brians bog efter jeg har læst anbefalingerne.

Tak for tippet :-)

Mvh

Frank

www.auktionssiden.dk Køb -Salg & Onlineauktioner

Fra København
Tilmeldt 10. Aug 07
Skrevet kl. 12:44

Hej Frank

Jamen det var da så lidt..

Held og lykke med projektet

Fra Denpasar/Bali
Tilmeldt 14. Mar 09
Skrevet kl. 14:42

Hej Frank,

Kunne godt bruge lidt oplysninger omkring siden, men der står ikke noget i FAQ, men det er sikkert også på vejSmile. Når det gælder SEO er der helt sikkert mange Aminoer der er meget klogere på dette område end jeg, så det vil jeg lade dem om at hjælpe dig med.

Også held og lykke herfra med siden.

Med venlig hilsen

Lars

Fra Rødovre
Tilmeldt 13. Jan 09
Indlæg ialt: 276
Fra  Startenwebshop.dk Skrevet kl. 14:53

Jeg ville i første omgang nok lave et unikt design til siden, som står flot, præsentabelt og er brugervenligt. Det må være et af de første og vigtigste kriterier for at folk gider benytte siden til at sætte sine ting til salg.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:11

jeg ville vis var dig knokle på med alt den tid jeg har med at skrive links ud alle mulighed steder , der er nogle gode gratis råd i denne her tråd http://www.amino.dk/forums/p/92899/621603.aspx#621603

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jul 08
Fra  SeoGeek.dk ™ Skrevet kl. 15:13

Du har helt ret Martin, det template der er på siden er et standard theme, jeg er i gang med at finde det helt rigtige template som skal bruges fremover, men det kommer Lars fra Indosoft til at kigge lidt på når jeg finder det.

Ang FAQ siden så kommer det snarrest.

Tak for info :-) Altid godt med noget feedback

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)