Hej Aminoer. Jeg går lidt og roder med et auktionssite jeg har sat op med phpprobid, men jeg savner noget trafik og nogle brugere der vil oprette en profil og købe-sælge deres varer. Da jeg ikke har det store budget syntes jeg en adwords kampagne må vente lidt endnu. Nogen ideer til hvordan jeg gratis (eller næsten gratis) kan markedesføre mit site? Jeg tænkte selv på noget linkbuilding, men der er mange delte meninger om det har nogen effekt på de forskellige linkportaler, vil hels ikke lave black hat seo. Så gode råd modtages gerne og skulle du selv få lyst til at oprette dig er du naturligvis velkommen, tilmelding er gratis og jeg sætter 500,- ind på din konto kvit og frit til onlineannoncering, det er også mulig at have sin egen webshop på siden. Ja så fik jeg også lide reklame med :-) Designmæssigt er siden ikke helt på plads da jeg ikke er helt tilfreds med den template med det kommer løbende. På forhånd tak
|
Hej Frank
Jeg ved ikke om du har læst Brian Brandts bog - Jysk Emarketing, men den kommer da med en del forslag til gratis online markedsføring.
Hvad ang. linkbuilding så vil jeg sige du bør tilmelde dig de store kataloger med gennemarbejdede titler og tekster. Jeg ville ikke lade være ihvertfald - De mindre kataloger kan man altid tale om effekten af, men ved lejlighed ville jeg tilmelde mig dem - specielt hvis du selv har tiden til at gøre det. Du kan evt. bruge linkkataloger.dk til at holde styr på dine tilmeldinger.
Held og lykke med siden