Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Så skete det igen...!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Aug 07
Indlæg ialt: 281
Fra  Eventyr Haver® Skrevet kl. 09:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle

Ja så skete det igen at nogle af vores produkter kom i Jyllands Posten.

JP-Living har haft en artikel i om vores utrolig flotte springvand eller rindende træer som de har kaldt dem i weekenden.

Weekenden før havde de sat olielamperne og insekterne i, jamen er det ikke dejligt, og det kan mærkes i shoppen.

Så selv om det er ferie kan det sagtens lykkes at få stor respons, det er da super skønt at se det virker.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:57

Hej Annette,

tillykke med den store opmærksomhed du får hos dem.

Må man spørge, hvor meget forskel det giver for dig? altså ikke i omsætning, bare i forhold til uden den store opmærksomhed :-)

Venlig hilsen,

Iryna

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 09:59

Tillykke, Annette - skønt når alt ens hårde arbejde bliver belønnet! :-)

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra 6920 Videbæk
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 904
Fra  EDZO Skrevet kl. 10:23

Hej Annette,

Stort tillykke med omtalen - så den godt. Rigtig lækker produkt :)

EDZO - Håndlavede accessories til mænd, som butterflies, bælter og hatte.

Fra Bredsten
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 989
Fra  FlexPOS Aps Skrevet kl. 10:40

Iryna.dk:

Hej Annette,

tillykke med den store opmærksomhed du får hos dem.

Må man spørge, hvor meget forskel det giver for dig? altså ikke i omsætning, bare i forhold til uden den store opmærksomhed :-)

Venlig hilsen,

Iryna

ja det kunne være meget intrasant at vide hvad der sker for dit besøgs tal efter sådan en artikkel.
og også om det har en effekt på salget.

jeg havde en lille annonce i e-conomics nyhedsbrev(vi snakker ingen ting i forhold til en stor avis)
men fik 80 hendvendelser , hvoraf 13 blev til salg , besøgs tallet på vores site 4doblet på den ene anonce, det er s.flg ikke noget der vare ved men det hjælper vel alt sammen :)

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Nov 07
Indlæg ialt: 438
Fra  ePay A/S Skrevet kl. 10:54

Hej Annette, 

Igen tillykke med opmærksomheden, men den forstår jeg nu godt. Det er nogle rigtig gode produkter I har. 

Det er vist ikke alle der slapper af i ferien nej.... :)

Med venlig hilsen

Thomas Pedersen  - www.ePay.dk    

Interesseret i mobilbetaling?  Læs mere her

Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Aug 07
Indlæg ialt: 281
Fra  Eventyr Haver® Skrevet kl. 08:57

Hej

Tak for alle de dejlige tilkendegivelser.

@Kurt mange tak skal du have

@tekstforfatter Ja det er skønt at se at der er nogen der sætter pris på det vi laver Big Smile

For at svar på jeres spørgsmål om hvordan jeg har kunnet mærke det så er vores salg steget markant, virkeligt for jeg tror ikke rigtigt folk som gerne køber vores produkter endnu rigtigt ved at vi eksistere!!!! Det  tager som sagt tid selv om vi har været meget i medierne på baggrund af vores pressemeddelelse om vores udendørslamper med LED.

Så giver den nye omtale af de andre produkter en fornyet interesse og det er skønt - så har du et produkt som trænger til at blive vist frem så, få lavet en pressemeddelelse og sendt ud. Så har pressen en mulighed for selv at kigge og gå ind og hente materiale til deres artikler.

Det der i mit tilfælde hjælper er jo at vi har nogle ret unikke produkter som kun vi har I form af vores egne producerede lamper og i form af eneforhandling i DK af kobberspringvandene.

Det er helt klart bedre for os at være i Living på denne måde frem for annoncer, helt klart. Vi har kørt med annoncer i relevante haveblade hele foråret og det har ikke givet særlig meget desværre, det vil sige kan du få en artikel i hvor der bliver fortalt om dit produkt giver det meget mere for vores vedkommende en en annonce. Det er helt sikkert, for vores salg steg markant i efteråret da vores eneste pressemeddelelse kom på gaden.

Håber det var svar nok til jer Smile ellers er I velkommen igen

Annette

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)