Hej
Tak for alle de dejlige tilkendegivelser.
@Kurt mange tak skal du have
@tekstforfatter Ja det er skønt at se at der er nogen der sætter pris på det vi laver 
For at svar på jeres spørgsmål om hvordan jeg har kunnet mærke det så er vores salg steget markant, virkeligt for jeg tror ikke rigtigt folk som gerne køber vores produkter endnu rigtigt ved at vi eksistere!!!! Det tager som sagt tid selv om vi har været meget i medierne på baggrund af vores pressemeddelelse om vores udendørslamper med LED.
Så giver den nye omtale af de andre produkter en fornyet interesse og det er skønt - så har du et produkt som trænger til at blive vist frem så, få lavet en pressemeddelelse og sendt ud. Så har pressen en mulighed for selv at kigge og gå ind og hente materiale til deres artikler.
Det der i mit tilfælde hjælper er jo at vi har nogle ret unikke produkter som kun vi har I form af vores egne producerede lamper og i form af eneforhandling i DK af kobberspringvandene.
Det er helt klart bedre for os at være i Living på denne måde frem for annoncer, helt klart. Vi har kørt med annoncer i relevante haveblade hele foråret og det har ikke givet særlig meget desværre, det vil sige kan du få en artikel i hvor der bliver fortalt om dit produkt giver det meget mere for vores vedkommende en en annonce. Det er helt sikkert, for vores salg steg markant i efteråret da vores eneste pressemeddelelse kom på gaden.
Håber det var svar nok til jer
ellers er I velkommen igen
Annette