Kære alle. Jeg har brug for et råd. Er ved at starte webshop op i Sverige/Norge/Tyskland/UK. Første hug er Sverige. Vores webshop skal sælge tasker/punge/laptoptaker af meget høj kvalitet - til lave priser (har I hørt den før--))). Eneste hurdle som jeg ser det er fragt/distribution. Har I erfaring med hvad det koster at sende pakker til sverige fra Danmark. De bliver jo forholdsvis små og lette, da det jo fortrinsvis er punge, dametasker og PC-mapper/tasker. Men et umiddelbar tjek på danske hjemmesider giver pakkepriser på 175-195 dk per forsendelse og det er der jo ikke penge i. Håber I kan hjælpe? Pft. Rasmus
Jeg har brug for et råd. Er ved at starte webshop op i Sverige/Norge/Tyskland/UK.
Håber du er klar over, at dte er 4 MEGET forskellige markeder, som du går ind i...
Vancouver:
Eneste hurdle som jeg ser det er fragt/distribution. Har I erfaring med hvad det koster at sende pakker til sverige fra Danmark. De bliver jo forholdsvis små og lette, da det jo fortrinsvis er punge, dametasker og PC-mapper/tasker. Men et umiddelbar tjek på danske hjemmesider giver pakkepriser på 175-195 dk per forsendelse og det er der jo ikke penge i.
Du skal have distributionen ud af DK...
Og når du nu vil sælge til Sverige, så læs lige denne her
tak. Jeg var måske heller ikke præcis nok. Jeg er ikke sikker på markedet, men ved at vores produkter vil gå rent ind på følgende markeder (samme stil som DK). Sverige, Norge, Nordtyskland, Holland, Belgien. Det vil sige at jeg skal vælge en af disse markeder
tak. Jeg var måske heller ikke præcis nok. Jeg er ikke sikker på markedet, men ved at vores produkter vil gå rent ind på følgende markeder (samme stil som DK). Sverige, Norge, Nordtyskland, Holland, Belgien. Det vil sige at jeg skal vælge en af disse markeder
Jeg vil anbefale dig, at analysere din markeder væsentlig bedre... For der er flere af de markeder, som du nævner, som ligger langt fra den danske stil...
Kære alle. Jeg har brug for et råd. Er ved at starte webshop op i Sverige/Norge/Tyskland/UK. Første hug er Sverige. Vores webshop skal sælge tasker/punge/laptoptaker af meget høj kvalitet - til lave priser (har I hørt den før--))). Eneste hurdle som jeg ser det er fragt/distribution. Har I erfaring med hvad det koster at sende pakker til sverige fra Danmark. De bliver jo forholdsvis små og lette, da det jo fortrinsvis er punge, dametasker og PC-mapper/tasker. Men et umiddelbar tjek på danske hjemmesider giver pakkepriser på 175-195 dk per forsendelse og det er der jo ikke penge i. Håber I kan hjælpe? Pft. Rasmus
Prøv at tjekke www.PakkePartner.dk .Herigennem er det store besparelser at opnå på fragtdelen ved at komme ind under deres aftale. Vi er pt. ved at skifte til dem.