Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har du taget kørekort?

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Ribe
Tilmeldt 2. Nov 06
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 14:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Du mangler Sydjylland - og nej, Sønderjylland og Sydjylland er ikke det samme. F.eks. ligger Ribe i Sydjylland og bestemt ikke i Sønderjylland.. Evt. kan du vælge at skrive: Syd- og Sønderjylland.
InetActive
Leverandør af Joomla!CMS, Oscommerce og Zen Cart løsninger med 100% skræddersyet design.
Fra Thisted
Tilmeldt 16. Oct 06
Indlæg ialt: 392
Skrevet kl. 12:25

Hej Kristian

Jeg har en søn, der nu er i "tage kørekort alderen" og sad så faktisk lige i dag, og søgte på Google efter de enkelte køreskolers dumpeprocenter - uden at finde noget, og faldt så over denne gamle tråd i Amino, og så kunne jeg jo lige så godt spørge "ham selv", som spørge via kontaktformularen på hjemmesiden:

Hvad skete der med den påtænkte offentliggørelse af dumpeprocenterne for hver enkelt køreskole? Kan man slet ikke finde dem nogen steder?

Lisbeth Toft Jensen, FISKEHUSET Thisted
eButik: www.fiskehuset.com + alm. hjemmeside på fiskehuset.dk. Se også opskriftermedfisk.dk

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 15:44

Hej Lisbeth,

Jeg har lige været i Norge en tur - derfor det sene svar.

Men nej, disse procenter kan man ikke finde nogen steder. Desværre - glæder mig til de bliver offentliggjort, så er jeg sikker på dumpeprocent.dk får et løft op og bliver et dejligt indtægtsgivende medie.

Men det er politiet der skal offentliggører dem og det har trukket rigtig meget ud efterhånden. De var offentlige i få dage, men der var jeg desværre ude og rejse - og da jeg kom hjem var de trukket tilbage. Dette er vist 1½ år siden nu.

De burde blive offentliggjort her: http://www.politi.dk/da/borgerservice/korekort/statistik/opdatering.htm

Om de bliver offentliggjort, er jeg efterhånden lidt i tvivl om ...

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Fra Thisted
Tilmeldt 16. Oct 06
Indlæg ialt: 392
Skrevet kl. 13:17

Hej Kristian

Mange tak for dit svar. Det gør ikke noget, at der er gået et par dage, så jeg håber, at du er kommet tilbage fra Norge med alle lemmer funktionsdygtige, uanset, om du har haft brædder under fødderne eller ikke ;-)

Kristian Sørensen - cygnet:

De burde blive offentliggjort her: http://www.politi.dk/da/borgerservice/korekort/statistik/opdatering.htm

Om de bliver offentliggjort, er jeg efterhånden lidt i tvivl om ...

Jeg har prøvet at maile til mailadressen, der står her, så måske der sker noget, hvis vi er "mange" nok, der forespørger.

Lisbeth Toft Jensen, FISKEHUSET Thisted
eButik: www.fiskehuset.com + alm. hjemmeside på fiskehuset.dk. Se også opskriftermedfisk.dk

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)