Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har du taget kørekort?

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Kolding
Tilmeldt 10. Apr 05
Indlæg ialt: 188
Skrevet kl. 12:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 13-12-2006 11:36:25
Forfatter: cygnet
Det må du gerne, skal jeg nok gøre lidt mere synlig. Mit navn og email står dog 2 gange på forsiden.

Kan jeg ikke lige se? men bare for at gøre dig opmærksom på det, kan jo kun være med til at gøre brugervenligheden bedre... :)

Jacob Nielsen www.jacob-nielsen.com

Tilmeldt 14. Oct 06
Indlæg ialt: 416
Skrevet kl. 12:56
Dato: 13-12-2006 10:38:29 Forfatter: cygnet
Lyder ikke godt med den totalt kaos. Databasen har jeg fået fra én amino, så kan være der er huller. DKU, har ikke ønsket at dele deres medlemkartoek. Inddelingen har jeg selv prøvet at lave.

Der er desværre ikke inddeling i amter, da de jo forsvinder om få dage, så i stedet inddelt i regioner.

Kan du sende et link til oplysninger om den køreskole - så smider jeg dem på...

fint side og design!!!

men Kom til at tænke på, har du forhørt dig de kørerskoler der på listen om de ønsker at være på din side ???  Jeg vil være noget betænkelige hvis jeg drev et firma som skulle komme på sådan en liste + bemærkeninger af bruger. og noget helt andet er det overhovedet lovelige bare at sætte firmaer på sådan en "karakterliste

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 13:02
Tak for roserne.

Nej jeg har ikke forhørt mig, men tror ikke der er noget rent lovgivningsmæssigt at komme efter - håber jeg da i hvertfald ikke. Lister med dumpeprocenter bliver jo snart offentliggjort... Men så længe folk bare behandler deres kunder ordentligt, så er der jo ikke noget problem.

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Tilmeldt 14. Oct 06
Skrevet kl. 13:04
Dato: 13-12-2006 13:01:34 Forfatter: cygnet

Tak for roserne.

Nej jeg har ikke forhørt mig, men tror ikke der er noget rent lovgivningsmæssigt at komme efter - håber jeg da i hvertfald ikke. Lister med dumpeprocenter bliver jo snart offentliggjort... Men så længe folk bare behandler deres kunder ordentligt, så er der jo ikke noget problem.

99% sikker på du får problemer...  her 2 stk. hvis:  Tænk hvis en køreskolelærer er sur på en anden kørerskole og skirver shit om dem osv... Og der altid 2 sidder på en sag "bruger og firma" osv.

Tilmeldt 14. Oct 06
Skrevet kl. 13:14
Der kunne jo komme indlæg some denne

XXXXXX Køreskole
Enorm  oplevelse, kan  anbefales!  Læren lage an på mig, og gav rabat for blowjobs
Karakter: 5 af Bente 12-12-2006 15:05:45

Fra Kolding
Tilmeldt 10. Apr 05
Skrevet kl. 14:00
Det er fuldstændig rigtigt at der kan opstå nogen uheldige sitiuationer, som man gerne ser undgået...

Om det lovligt? snak med en jurist...

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 00:13
13 Scalaen:

Design: 10, meget flot og moderne design
Overskuelighed: 7, syntes siden er meget rodet og de enkelte felter er ikke ordentligt adskilt.
Dynamik: 03, at bruge ASP Classic til et nyudviklet site er enten tegn på inkompetence eller dårlig økonomi, desuden er der mange aminobrugere der ikke kan finde ud afsiden, og umiddelbart må amino brugere forventes at ligge kompetence mæssigt i den høje ende af scalaen, så der er nok mange som vil have problemer her.
Ideen: 8,god ide men hvordan vil du tjene penge på siden. Gennemtænk evt. det juristiske aspekt, lav en disclaimer hvor du lægger al ansvar over på den enkelte contributor, få det evt. kigget igennem af en jurist. Som hovedregel er man jo ansvarlig for sine egne ytringer, det gælder også online.

Tilmeldt 14. Oct 06
Skrevet kl. 09:55
Nu er kørerskole lærer nok ikke de mest giftige der lægger advokater sager osv. Men tænk hvis man laver det samme koncept omkring advokater eller ejendomsmægler osv. Så kunne det godt være man fik nogen giftige  på nakken... Så måske går det uden problemer, det er jo skide flot lavet.

Man kunne lave det lidt om:  At folk kun må skrive positiv ting, ellers kommer det ikke på - ved godt så ryger lidt af ideen - men kunne så komme Højer op på listen"jo fler positive udtagler man har som kørerskole"  

Fra Kolding
Tilmeldt 10. Apr 05
Skrevet kl. 10:05
Håber du kan bruges vores kritik til noget positivt... :)

Kom til at tænke på noget andet, de bannerreklamer annoncer halløj du har hvis du har i sinde at tjene på dem så synes jeg du skal få dem optimeret så de passer til det målgruppens side har interesse i, og ikk et eller andet helt tilfældigt amerikansk...

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 10:53
Jeg tager bestemt jeres kritik positivt.

Tak for det postive såvel som negative. Jeg ved ikke rigtig hvordan jeg skal forholde mig til det tekniske, men jeg kan ikke andet end ASP classic og synes det fungerer fint til mit og dette sites behov. Ja der skal tunes lidt ret design mæssigt, men omtalen i medierne gjorde at siden skulle igang nu.

Skal man altid tjene penge? Men der er et par tiltag på vej der nok skal gøre det muligt at tjene en skilling. Banner reklamerne er adsense og de burde justeres efter sprog. Jeg skal snakke med en jurist idag, så det skal nok komme på plads også.

Endnu én gang tak - og hjælp gerne med at sprede ordet.

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)