Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

E-handel - Kunder under 18?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Jul 10
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 11:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg er uddannet web-designer, der har en hjemmeside, som er blevet ret populær for tiden, faktisk så populær at jeg har i sinde at lave et brugerrolle-system, hvor kunderne skal betale en lille sum penge for et medlemskab.

Problemet er bare lidt at min mål-gruppe er børn under 18, som selvfølgelig ikke kan benytte dankort.

Er der nogen der kender en god, helst simpel, måde hvor at børn kan gå ind og betale for et medlemskab. Og er der nogen, der skal godkende denne form for handel?

Kasper

Tilmeldt 2. Nov 08
Indlæg ialt: 102
Skrevet kl. 11:39

De kunne jo betale over mobiltelefon (altså SMS).

Tilmeldt 19. Jul 10
Skrevet kl. 11:41

hmm.. =) .. lyder smart..

Er der et sted jeg kan læse mere om dette?

Fra Aarhus
Tilmeldt 19. Aug 08
Indlæg ialt: 320
Skrevet kl. 11:42

Mange unge mellem 15 og 18 har i dag enten VISA Electron eller MasterCard Direct. Det kunne være en mulighed?

Se dansk tv fra udlandet via dansk proxy med DanskProxy.com.

Fra Viborg, Midtjylland
Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 557
Fra  DealFighter.dk ApS Skrevet kl. 11:42

Hej,

Jeg formoder da de fleste unge har Mastercard, eller Visa - Og det kan du jo sagtens benytte til din side.

Samtidig tror jeg ikke der er nogen specielle regler når du handler med personer under 18, det gør de fleste hjemmesider jo i større eller mindre grad..

RBN

Handel med varepartier via Trademen

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Jul 08
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 11:43

Allerede som 12 årig kan børn få et VISA Electron, ellers kan jeg se at mange unge/børn får deres forældre til at betale.

Tilmeldt 19. Jul 10
Skrevet kl. 11:52

Tak alle sammen for alle de gode svar =)

Fra Midtjylland
Tilmeldt 20. Mar 08
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 10:55

Hej Kasper.