Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vi skal ud af Afghanistan

Side 11 ud af 12 (115 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15009
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 22:51
Hvor mange stjerner giver du? :

langvang:

Jeg synes de skulle have gjort det de gange chancen var der, hvis de ville have ham død eller levende. Nu er jeg ret sikker på manden er død af den nyresygdom han led af allerede i 2001.

Ja jeg undre mig os over at journalen mm over den operation på felthospitalet forsvandt... Ingen ved officielt, hva der skete efter operationen...

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

https://shop.cosmos-co.eu/da/

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 16:37

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 16:41

langvang:

Måske er han rask, og viser sig næste gang med afbleget hår, voks i skægget og android mobil. Eller en kopi, som det også kunne have været tidligere, der er ikke meget der kan overraske længere :)

Han kommer som kvinde ;D

langvang:

Er det journalen fra Dubai du tænker på? Der er en tidslinie her over hvad der bl.a. blev rapporteret op til 11. september, bl.a. fra hospitalet i Dubai fra The blacklisted journalist. Mike Ruppert er nu pensioneret politimand, ikke journalist så vidt jeg ved, men han har haft sine slåskampe på baggrund af sin viden fra tiden hos politi og efterretning.

Man må sige at Ruppert tager kampen op mod systemet! Men det har jo os en pris...

Har du set filmen THE COLLAPS? Lidt spooky, men ham Rupport har jo forudsagt en hel del, ligesom Peter Schiff gjorde...

Læge journalen for Osama er væk... Sidste opdatering var operationen. Efterfølgende er der ingen, som ved hva der er sket med ham på det felthospital... Men han var der!

Fra Lynge
Tilmeldt 16. Nov 07
Indlæg ialt: 143
Fra  JH Service Skrevet kl. 21:12
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Du har helt ret her... Thomas            

Mor til soldat på hold 9

Mvh Jannie

Thomas De Oliveira:

En ting er jo hvad vi her hjemme tænker, en anden ting er hvad soldaterne tænker, og jeg tror ikke de vil ud af Afghanistan lige forløbelig. 

Fra Uldum
Tilmeldt 2. Aug 06
Indlæg ialt: 574
Fra  PetDreams.dk ApS Skrevet kl. 20:41

Jannie H:

Du har helt ret her... Thomas            

Mor til soldat på hold 9

Mvh Jannie

Thomas De Oliveira:

En ting er jo hvad vi her hjemme tænker, en anden ting er hvad soldaterne tænker, og jeg tror ikke de vil ud af Afghanistan lige forløbelig. 

Der er meget der kan diskuteres i denne sag, men stor respekt for det, og for troen på at man kan gøre en forskel.

Billigt Hundeudstyr Online

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 21:28

langvang:

Jeg har hørt flere af hans foredrag online, men jeg har aldrig set denne side af ham, hvor han ligefrem bryder sammen i COLLAPS . Den minder lidt om Oil, Smoke and Mirrors jeg linkede til tidligere, her er der bare mange flere aspekter af konsekvenser med, og han nævner også nogle ting jeg ikke anede indeholdt så meget olie. Næsten uanset hvad der vælges af alternativ energi, vil det indeholde store mængder på den ene eller anden måde. Jeg ville ønske jeg kunne sige han er hamrende paranoid, men tror desværre han har ret i en del af det, spørgsmålet er mere hvor længe der går. Vi kan jo bare se os omkring og se hvordan de lever de steder hvor de ikke har ressourcer.

THE COLLAPS er ik en film for sarte sjæle, for han lægger ik fingeren imellem! Og desværre har han nok ret i alt for meget :S

Men når du nu har set den, så se det her foredrag, og du får gåsehud! Det er så simpel matematik, men ingen kan regne det ud!

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:09

langvang:

Jeg har set en del af den før, men nu kom jeg igennem det hele. Den forklarer jo meget lige på de problemer vi står overfor med fortsat vækst. Jeg håber der findes en løsning, selvom jeg følte mig en smule underlig efter at have set den, men ikke sært der er kamp om olien.

Ja man får en ret tom følelse inden i...

Og det er bare basal simpel matematik, som vi alle lære i skolen... SPOOOKY!

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 11:43
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nu er Big Brother en realitet... Terror bekæmpelse tsk tsk...

Velkommen til det totale overvågningssamfund, hvor frihed er et ord, som befolkningen tror findes... Realiteten er dog en anden efterhånden!

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 12:30
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

igang:

Men det er da rart USA nærmest ukritisk kan få alt hvad de beder om, for vi skal sgu ikke sidde og handle i udlandet, så er vi allerede under terrormistanke.. Heldigvis har EU sat 1 (ÈN!?) observatør i USA, der skal sikre at disse data ikke misbruges. Yeah right.

Ja en person, som varetager 550 millioner personers interesse, og beskytter disse interesser... Yes yes...

igang:

Heldigvis bliver jeg nød til at klare mig selv, hvis USA ser sig sur på mine netkøb. Den danske regering har ligesom vist, at USA kommer før egne statsborgere, og det ændrer sig nok ikke lige med det samme.

Man kan konstatere en ting, og det er, at man ik skal bo i DK, hvis dette måtte ske!

Se bare på hende, som blev udleveret til retsforfølgelse, fordi der var mistanke om narkohandel mange år tilbage... Idag er hun på randen af personlig konkurs, og hendes liv er totalt smadret!
Ja man er dømt indtil det modsatte er bevist, eller hvordan er det nu sætningen lyder? ;D

igang:

Men det her er jo bare en enkelt ting, i det nye overvågningssamfund:

• Vores telefonsamtaler logges og gemmes
  • SMS beskeder logges og gemmes
  • Faxbeskeder logges og gemmes
  • Vores internetsurf logges og gemmes
  • Og der er sandsynligvis en del mere som vi ikke kender til, og der er nok mere på vej

Snart indføres gadeovervågning, for at komme "kriminalitet" til livs... Ligesom i UK.
Dertil kommer at alle kreditkort transaktioner gemmes.
Din mobil afsløre dit opholdsted 24/7, og disse data gemmes i rigtig mange år. Ingen ved hvor længe sådanne info logges, men Thorsen/Trads sagen viser at det er i adskillige år som minimum!
Dine GPS data gemmes også. Ja mange ved det ik, men den afsløre dig altså, og alle data logges.

Så hvor er det frie samfund, som vi vil indføre i Irak eller Afghanistan?

igang:

Så vil de kloge påstå at man bare kan opføre sig ordentligt, og det er også rigtigt. Men det er bare svært når man ikke rigtig ved hvad det er. Jeg ville umiddelbart mene at det er helt i orden at købe kjoler m.m. i Pakistan, men det er tilsyneladende et halvvejs terrorangreb.. Så spørgsmålet er: Hvordan sikrer man sig, at man ikke bliver (mere) terrormistænkt? Jeg ved det i hvert fald ikke.

Man rejser aldrig til USA... Længere er den ik...

Og så flytter man til et land, som har nogle basale menneskerettigheder, som de følger!

Fra KBH
Tilmeldt 7. Jun 10
Indlæg ialt: 106
Skrevet kl. 17:34
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Det hele er bygget på en kæmpe stor løgen.

34 danske soldater har mistet livet på grund af den løgen.

Og flere tusinde afghaner har mistet livet på grund af det,

var det måske ikke på tide at den danske befolkning fik sandheden af vide?

Side 11 ud af 12 (115 indlæg)