Har fået lavet design nuværende med har ikke rigtigt fået til at fungere optimalt, med har beholdt det i lang tid og webmaster god nok , kan bare ikke rigtigt finde ud ad at gøre dette design overskueligt , om det både skal være tekstforfatter eller helt nyt design ved jeg ikke og derfor har jeg oprette denne her tråd , jeg håber på nogle gode råd , jeg tager det stille og rolige grundet mange fejl valg nu. Er desværre ordblind så kan der for komme stavefejl med har brugte micsorft word til at rette stavefejl , formulere mig ikke på bedste altid , derfor måske enkel gange opstået problemer Tråden skal betragtes mest jeg søger råd angående hvad skal gøres videre, efterfølgende må jeg vælge løsning , derfor oprette i forretningsplan , men haster ikke at vælge løsning ,da jeg har gjort en del fejl nogle gange , med når jeg har fundet webdesigner skal alt fungere 100 % med at hjælpe med hjemmesiden skal den endelige kraveliste overholdes og tidsfrister mv. Om siden kort Den er velbesøgt og ligger nummer 1 med alle de mest relevante søgeord stripper strip Jeg har en del gange prøvet med webdesignerDisse her ting har været nogle af mine problemer, mine fejl de fleste af dem vælger forkert partner – udvikler, for jeg er for naive , for jeg har brugt over 200.000 kr. på fejl valg af løsninger de sidste par år
Jeg søger dette her, kan dele opgaver op, med første skal lige have fokus hvad skal gøres videre , med siden hvilken løsning mv.Hvad skal gøres design og hvad skal til for siden bliver overskuelig og sælger godt alle ideer er velkomme
Jeg søger især Gode råde fra andre søde amino.dk bruger skriv gerne tråden, med hjælpen råd , så jeg kan videre på et tidspunkt uden at lave en fejl håber i bære over med der måske byttes lidt rundt med ord nogle gange imellem , med er desværre ordblind |
Hej Mikael.
Det er ærgeligt, at du har været så uheldig. Det lyder til at være mange penge der er gået tabt.
Jeg vil anbefale dig at lede efter et firma med gode referencer. Hvis du vælger et enkeltmands-firma, så sørg for at det er en person med flere års erfaring. Sørg også for at det er en virksomhed der har løst opgaver der ligner dem, som du skal have løst. Alt for tit vurderes et web-firma på baggrund af grafiske referencer, men det siger intet om hvorvidt de er i stand til at levere komplekse løsninger med avanceret forretningslogik.
Du nævner at du er ordblind. Jeg kan derfor på det kraftigste anbefale dig primært at kommunikere via telefonen. Aftaler skal dog indgås skriftligt, og her anbefaler jeg dig at få en 3. person med ind over, til at renskrive dine tekster. Overvej eventuelt at optage samtaler (efter aftale med alle parter), så du har dokumentation for de mere "løse aftaler".
Jeg ved ikke hvad dit budget er for kommende opgaver, men hvis det ligger på samme niveau som du hidtil har brugt (kr. 200.000), så overvej kraftigt et af de lidt større firmaer. Jeg tror simpelthen ikke at brugen af teenagere er vejen frem for så store og dyre projekter.
Bare et par tanker herfra - held og lykke fremover :-)