Jeg har efterhånden erfaret at det at være selvstændig webudvikler ikke er mig. For meget tid går med opsøgende salg og folk der ikke betaler deres regninger, frem for det jeg egentlig brænder for. Derfor søger jeg nu fast arbejde indenfor IT-sektoren på sjælland. Jeg er indstillet på at stoppe min egen virksomhed, hvis dette ønskes. Sideløbende en fuldtidsstilling er jeg interesseret i at starte et mindre hobbyprojekt med en kammerat, omhandlende en webshop, som dog ikke vil skabe interessekonflikt med andre Aminoer. I min dagligdag er pålidelighed og ansvarsbevidsthed nøgleordene, som sætter præg på mit arbejde. Det er vigtigt, at kvaliteten af de af mig udførte opgaver er tilfredsstillende både for mig, men især for dem jeg servicerer. Personligt kan jeg fortælle, at jeg er en dynamisk, frisk ung mand på 22 år. Er bosiddende i hus lige mellem Køge og Ringsted på Midtsjælland. Jeg er positiv, hjælpsom og altid frisk på nye udfordringer, der kan udvikle mine kompetencer yderligere. Kompetencer Hardware Fejlfinding, reparation, installation og konfiguration af PC''ere, servere samt netværk. Server Microsoft Windows Server – Opsætning og vedligeholdelse af bl.a. IIS, PHP, MySQL, FTP og mail. Unix / Linux – Installation, lidt erfaring med opsætning af webservices, dog ikke 100% fortrolig, men interesseret i at lære mere og ikke bange for udfordringer. Klient Microsoft Windows 2000 / XP – superbruger Microsoft Office – superbruger Linux GUI – erfaren Software Adobe Photoshop – erfaren Webudvikling HTML – superbruger XHTML – superbruger CSS – erfaren PHP – begynder, med mod på at udvikle mig ASP – begynder, med mod på at udvikle mig For mere info omkring min virksomhed, tjek: www.flysolutions.dk Har jeg vagt din interesse, er du meget velkommen til at sende mig en mail på paul A flysolutions.dk, hvorefter vi kan tage den derfra. |
Hej Paul
Du sender mig bare en ansøgning på: martin@spamfighter.com så smider jeg den videre til min partner.
Dbh Martin