Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Professionel hjælp til din webshop

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Jul 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 18:24 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg skriver fra en anonym profil, selvom jeg ellers har været på amino siden det startede, og har igennem årene deltaget i mange debatter.

Jeg er til dagligt i fast arbejde, men søger nogle opgaver i fritiden for at tjene lidt ekstra.

Jeg har de sidste 2 års tid arbejdet professionelt med Magento Commerce, og arbejder også med shoppen fuldtid i mit nuværende arbejde.

Jeg håber derfor der er et par magento webshops derude der kunne mangle en hjælpende hånd til ændring af design, lidt undervisning i hvordan systemet fungerer, eller andre opgaver på dette område.

Samtidig med jeg har arbejdet med optimering, SEO og usability på webshops de sidste 4 år og har ligeledes her en god bagage med her.

Ved henvendelse viser jeg naturligvis referencer, og sætter mit rigtige navn på så folk har en chance for at se hvem de handler med.

Jeg ser helst kontakten sker via PM’s her på amino.

Sidst men ikke mindst vil jeg ønske jer alle en god weekend

Fra København
Tilmeldt 6. May 07
Indlæg ialt: 648
Fra  Webbureauet ComboWeb ApS Skrevet kl. 18:37 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Bare af ren nysgerrighed: Hvorfor skriver du fra den anonyme bruger? Det vækker da meget mere tillid, hvis du skriver fra den bruger, som du er kendt under på Amino. Er det pga. dit daglige arbejde og en eventuel konflikt i forbindelse hermed?

Tilmeldt 17. Jul 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 18:46 | Låst

Martin Hegelund Møller:
Bare af ren nysgerrighed: Hvorfor skriver du fra den anonyme bruger? Det vækker da meget mere tillid, hvis du skriver fra den bruger, som du er kendt under på Amino. Er det pga. dit daglige arbejde og en eventuel konflikt i forbindelse hermed?

Hej Martin, jeg forstår godt din nysgerrighed. 

Jeg har overvejet det over flere gange om jeg skulle bruge min normale profil, netop fordi jeg gerne vil stå ved hvem jeg er. Men der er flere ting der konflikter en smule med at bruge mit rigtige navn. Især det at mit navn er så unikt at tråden ville være at finde på google i løbet at ganske kort tid via en søgning på mit navn. 

Der er som sådan ingen konflikt med min nuværende arbejdsplads, så længe jeg stadig kan arbejde for dem. Min arbejdsplads tilbyder ikke udvikling eller lign. Men er en større dansk netbutik hvor jeg sidder med vedligeholdelse og udvikling. 

Jeg tilbyder min hjælp billigt i denne omgang, da jeg har brug for noget kapital, og det ønsker jeg ikke sat på mit navn.

Håber det var forklaring nok, som du nok kan fornemme er jeg lidt i konflikt med mig selv om jeg skulle bruge mit navn eller ej, så derfor blev det  i første omgang denne anonyme profil.  

Tilmeldt 5. Jan 11
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 17:27 | Låst

Hvis du stadig er frisk, så har jeg et par små opgaver i forbindelse med et magento template jeg skal have op og køre.

Tilmeldt 7. Jan 10
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 15:56 | Låst

Hej -

Jeg driver i forvejen en Magento Shop og skal igang med endnu en.

Er du interesseret i at sætte den på for os. Der skal muligvis laves lidt kode, idet vi skal kunne håndtere abonnementer.

Ring gerne!

mvh/

Lars

tlf 26 33 85 70

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 16:03 | Låst

Hej med jer,

Tråden er fra juli måned 2010.

Vi låser den. Skype-Smile

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)