Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Eksperter søges til panel på dropshippers.dk

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 4. Sep 09
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 16:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Normal 0 21 false false false DA X-NONE X-NONE

Kære med-aminoer,

Har du eller dit firma særlige kompetencer som relaterer sig til dropshipping konceptet – så promovér dit firma som panel ekspert på www.dropshippers.dk

Dropshippers.dk mangler kompetente medlemmer til vores dropshipper panel som har til formål, at hjælpe vore brugere med alle relevante spørgsmål relateret til dropshipping. Det kan være, at du har en uddannelse inden for logistik/afsætning, at din virksomhed opererer inden for andre relevante områder eller at du er erfaren inden for dropshipping handel. Du er i så fald meget velkommen til, at kontakte mig via rene.borg@dropshippers.dk eller via pm her på kanalen.

Der tilbydes ikke betaling for hjælpen, men du får lov, at hjælpe iværksættere videre med deres små og store udfordringer og det bærer jo lønnen i sig selv :-)

Alle får svar ved henvendelse :-)


Mvh. René

Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 1054
Fra  Adwords Bureauet Help2go - Online markedsføring & Branding Skrevet kl. 16:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Dropshippers.dk:

Normal 0 21 false false false DA X-NONE X-NONE

Kære med-aminoer,

Har du eller dit firma særlige kompetencer som relaterer sig til dropshipping konceptet – så promovér dit firma som panel ekspert på www.dropshippers.dk

Dropshippers.dk mangler kompetente medlemmer til vores dropshipper panel som har til formål, at hjælpe vore brugere med alle relevante spørgsmål relateret til dropshipping. Det kan være, at du har en uddannelse inden for logistik/afsætning, at din virksomhed opererer inden for andre relevante områder eller at du er erfaren inden for dropshipping handel. Du er i så fald meget velkommen til, at kontakte mig via rene.borg@dropshippers.dk eller via pm her på kanalen.

Der tilbydes ikke betaling for hjælpen, men du får lov, at hjælpe iværksættere videre med deres små og store udfordringer og det bærer jo lønnen i sig selv :-)

Alle får svar ved henvendelse :-)


Mvh. René

 

Hej Rene,

Mail er sendt.

 

Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 1460
Fra  N/A Skrevet kl. 17:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej René


Send gerne en mail til hansenjonathan@live.dk

.

Fra København
Tilmeldt 4. Sep 09
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 12:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mark og Jonathan,

Tusinde tak for jeres henvendelse. Jeg kontakter jer snarest Wink

Men der må da være flere kompetente aminoer som ønsker at promovere sig selv samt hjælpe andre iværksættere ???

Fra København
Tilmeldt 4. Sep 09
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 12:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Så skete der noget på mailen Big Smile

Jeg hører dog gerne fra flere kompetente iværksættere, så vi kan få det bedst mulige dropshippers panel op at stå !!

 

God dag og vind til jer alle Wink

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 13:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Dropshippers.dk:

Men der må da være flere kompetente aminoer som ønsker at promovere sig selv samt hjælpe andre iværksættere ???

Hvordan promoveres man? Gives der nogle fordele ved evt at bruge tid på at hjælpe?

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra København
Tilmeldt 4. Sep 09
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 13:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

Dropshippers.dk:

Men der må da være flere kompetente aminoer som ønsker at promovere sig selv samt hjælpe andre iværksættere ???

Hvordan promoveres man? Gives der nogle fordele ved evt at bruge tid på at hjælpe?

Hej Fashion-seller,

Well, noget for noget selvfølgelig Big Smile

Man bliver jo promoveret ved at fremstå på sitet som panelmedlem med foto, navn, firmanavn samt hvilke kompetencer i forhold til konceptet man besidder. Ikke at man nødvendigvis bliver berømt på det, men man får jo nok promoveret sit (firma)navn mere end hvis man ligger i sofaen derhjemme og spiser popcorn.

Individuelle aftaler vil jeg nok foretrække at indgå via anden kanal - men generelt vil jeg da nok mene, at de ydelser man som panel medlem kan se som anvendelige for sig selv eller sit firma på dropshippers.dk vil være gratis, så længe man er medlem. Man kunne også lave en dropshipping case med firmanavns nævnelse i en artikeldatabase - ja, mulighederne er jo mange...

I øvrigt snakker vi om 1-2 indlæg pr. md. i 2010 (forventeligt) da sitet er helt nyt - så man kommer altså ikke til, at knokle sig ihjel Wink

Og sluttelig vil jeg da mene, at Thorborgs konstante læresætning om, at give, give og atter give uden at forvente at få noget tilbage - vil bære frugt med tiden ! Men jeg vil da naturligvis give mine panel/brevkasse medlemmer alt det som er mig muligt... herunder det som de kan bruge i forhold til dropshippers.dk´s funktioner mv. Smile

 

Fra Herning
Tilmeldt 28. Feb 09
Indlæg ialt: 613
Fra  Totalenergi Skrevet kl. 20:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rene,

 

Jeg er interesseret, send mig venligst en mail på info@tk-datateam.dk

 

DBH,

Morten Dal

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)