Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback ønskes for nyt website

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Farum
Tilmeldt 19. Aug 09
Indlæg ialt: 70
Fra  Budgethuset.dk Skrevet kl. 19:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg kunne godt tænke mig feedback for http://www.budgethuset.dk

Det er ændret alt for mange gange og jeg har vist stirret mig helt blind på det efterhånden.

Jeg tænker på grafisk design, brugervenlighed, troværdighed og om forsiden er attraktiv nok for at brugere bliver hængende?

Glæder mig til gode råd og gerne negativ kritik!

Mvh. Philippe

Fra Aalborg
Tilmeldt 18. May 09
Indlæg ialt: 493
Fra  ThomsenMedia Skrevet kl. 19:46

Hej Philippe

Må indrømme at for mig er det en ommer... med troværdigheden.

Skal et firma have noget med min økonomi at gøre, kræver jeg i hvertfald åbenhed omkring jeres navn, adresse, telefon og cvr nummer.

Et så anonymt firma som jeres ville jeg ikke turde have med at gøre på dette område.

Venlig hilsen

Per Thomsen

Fra Farum
Tilmeldt 19. Aug 09
Fra  Budgethuset.dk Skrevet kl. 19:50

Hej Per,

Jeg havde nok lige glemt at fortælle, at der endnu ikke "sælges" noget.
Jeg er helt klar på, at der skal kontaktoplysninger inkl. telefonnummer med, hvis man skal have privat rådgivning.

Tilmeldt 14. Jul 10
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 20:01

Hej.

To ting som skærer mig i øjnene er bloggen samt manden i højre hjørne :-) Ved ikke helt hvorfor

Fra Køge
Tilmeldt 15. Mar 10
Indlæg ialt: 240
Fra  Bjørn Johansen Skrevet kl. 20:14

Hej Philippe,

Det første jeg så var også manden i øverste venstre hjørne. Han var lige ved at få mig til at forlade din side med det samme. Billedet matcher - for mig - ikke den alvorlige situation, som brugere af  budgethuset.dk formodentlig er i.

Jeg gik så videre alligevel.

På din side http://www.budgethuset.dk/services.htm er der lidt bøvl med tabellen forneden.

Du giver nogle gode tips om gældsnedbringelse, har en gratis E-bog osv. osv. Jeg har meget svært ved at finde det, som du formodentlig ønsker at tjene penge på.

Jeg er også lidt luren ved fanen "Philippes Blog". Jeg kan ikke helt sætte fingeren på, hvad det er. Også lidt med fanen "Spørg Philippe".

Generelt set kan jeg godt lidt, at din hjemmeside er enkel i sin opbygning.

Jeg håber, at du kan bruge ovenstående feedback og ønsker dig alt mulig held med dit projekt.

venlig hilsen

Bjørn Johansen

Du finder mig på www.bjoernjohansen.dk

Fra Farum
Tilmeldt 19. Aug 09
Fra  Budgethuset.dk Skrevet kl. 20:23

Tusind tak for feedback indtil videre!

Jeg er dog lidt i tvivl om, hvad der er galt med "Philippes Blog"?

Skal det hedde "Artikler", kun vises på forsiden, og ikke have sit eget faneblad?

Prøv at definér lidt nærmere, for jeg ved ikke hvad der menes...

Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 20:31

Bjørn Johansen:

Det første jeg så var også manden i øverste venstre hjørne. Han var lige ved at få mig til at forlade din side med det samme. Billedet matcher - for mig - ikke den alvorlige situation, som brugere af  budgethuset.dk formodentlig er i.

Jeg ved ikke om det er blevet ændret i mellemtiden eller om det bare er en fejl. Hos mig er manden øverst i højre hjørne. Når det så er sagt, så er jeg, uanset placeringen, helt enig.

Jeg ved ikke helt hvad det er, men websitet virker heller ikke for mig. Jeg synes ikke siden formår ikke at udtrykke den seriøsitet som den gerne skulle.

Jeg synes at designet - ikke indholdet - minder for meget om de der meget lange og smalle websites, hvor der er utallige argumenter hvorfor netop deres latterlige produkt er guld værd. Jeg tror ikke jeg ville have samme opfattelse, hvis designet havde mere bredde og ham den lalleglade mand blev udskiftet eller fjernet (beklager hvis det er et billede af dig) ;-)

I øvrigt er jeg langt fra sikker på at en sort baggrund er det bedste valg.

Det var lidt input fra mig - held og lykke med projektet.

Fra Køge
Tilmeldt 15. Mar 10
Fra  Bjørn Johansen Skrevet kl. 20:36

Hej Philippe

Jeg tror, at det er fordi der bliver blandet noget personnavn ind i det. Selv ville jeg nok have kaldt fanen "gode råd" eller noget i den retning. En titel, som antyder, hvad læseren får ud af at klikke på fanen. "Philippes Blog" giver - for mig - ingen motivation til at klikke på linket.

Det samme gør sig gældende med "Spørg Philippe". Ved at give den et navn som f.eks. "svar om gæld" fortæller du læseren, hvad han kan forvente. Mine forslag er hevet ud af ærmet, så du kan sikkert snildt finde noget, som er bedre.

Venlig hilsen

Bjørn Johansen

Fra Køge
Tilmeldt 15. Mar 10
Fra  Bjørn Johansen Skrevet kl. 20:37

"min mand" sidder også i højre side. Så gammel og kan alligevel ikke huske forskel på højre og venstre. Her går det godt.Big Smile

Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Feb 07
Indlæg ialt: 457
Skrevet kl. 21:11

om  det er  et selling picture  som er i  øverste hjørne  bliver  Phillip  jo  nok  ikke  meget rigere af  pga svarene  herinde - thi  det  er  jo  næppe  pot. kunder

kan se  at du  har  Google Analytics  monteret  på  siden.  Her ligger  kilden  til at  få  noget  at vide  om  det  sk... billede   Om  det  godt  eller dårligt.

Hvis du finder  bogen  Analyticsbogen.dk

her  finder  du  hjælp  til f.eks.  lave  splittest   på  om  det  skal  være  dig med  bredt  grin  -    eller  om det skal  være  Sure-mine udgaven  -   eller  en  neutral mund.   Besøgsmønstret  over en periode til din side  vil  fælde  dommen  over  hvilket  billede;  der  resulterer   i  flest  sign up  til din  service.  Skulle  det  være  Phillip  Lalle Glad  der  giver  de fleste   kontakter  - jamen  så er det  jo  bare  b i l l e d e t

Der ligger  en  light udgave;  som  du  kan  checke   af   inden du  måske  køber  deres  bog

Der  er også  henvisninger  til  Blogs  med  forfatterne  til bogen,  hvor du kan  hente yderligere  inspiration

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)